Tuesday 15 November 2011

Koncertni spomin... Coldplay

Eden najlepši koncertnih spominov je, ko sve šle s prijateljico na koncert skupine Coldplay v Bologno (Italija). Ne morm verjet, da je od tega že 6 let... hitro gre. Coldplayi so nastopali v okviru turneje X&Y, in ker imajo precej soft komade, me je res zanimalo, kako vse skupaj zgleda na koncertu.

In bilo je res nepozabno. Prvi šok je bil že to, da ko smo čakali na predskupino, vsi še bolj ali manj mirni, pride na oder Chris Martin in napove predskupino pa nam reče naj 'potrpimo' še malo in tako naprej. Wow. Nič kaj zvezdniško, nič naduto, res lepo.


In sam koncert je bil res dinamičen, zanimiv, skos energija na ful, dogajalo... en komad mal hitrejši, pa mal bolj umirjen pa spet bolj živahen... oni so precej spreminjali postavitev, kje so na odru, ob komadu Yellow so se na nas usuli baloni, Chris je nekaj tudi snemal iz odra publiko in jo potem vrgel enemu srečnežu v bližini, kjer sve stale tudi midve (bile sve na parterju, kar dosti spredaj). Res super. In dosti je tudi komuniciral Chris, kar se mi zdi, da včasih manjka in ne vem a oni mislijo, da noben ne govori angleško al se jim ne da? Skratka awsome! Lep spomin in z veseljem bi šla še na kak njihov koncert.

Po koncu sem si seveda mogla tudi nekaj kupit. Takrat mi je bila ful lepa majica z dolgimi rokavi, kjer lahko daš palec posebej notri, pa s kapuco. In ja, dejansko sem imela takrat tako dilemo katero od telih dveh barev naj vzamem, da sem potem vzela kar obe. Young and stupid :) Dejansko sem potem nosila smo to modro, rdeče pa praktično nič (saj tudi na sliki še vedno zgleda kot nova). In dejansko sem se na niju spomnila, šele ko sem rekla, da grem poslikat majčki za to objavo. Za doma ju še lahko nosim...


No comments:

Post a Comment