Tuesday 22 November 2011

Še EN teden

Sedaj pa res samo še malo do Victoria's secret fashion showa 2011! Kot že veste zadnje torke pregledujem outfite, ki so mi bili najbolj všeč v zadnjih petih letih. Tisti, ki jih še niste videli so tu: 2006, 2007, 2008 in 2009.


Ostane mi še lansko leto, torej 2010. Dogodek se je odvijal v New Yorku, modna pista je bila spet tista, ki mi je top - glittery, publika iz obeh strani. Lepi outfiti, dogajanje, ful ful so mi dobro naredili prispevke med segmenti: punce so govorile druga o drugi, zase so odgovarjale ali so bolj angelčki ali bolj hudički, kako se Candice pripravlja preden stopi na oder, o VS in njihovih krilih pa kak je Chanel šla na pomerjanje in dobila prva krilca and so on. Lajkam. Ampak vse, seveda, ne more biti super truper. Meni največji fail brez pomisleka: MAKE UP! Dijo mijo kak so ble ene rjave v obraz! No bile so vse, ampak enim je še posebej izrazito to ven udarilo... se vprašaš, če so vizažisti preveč Jersey Shore spremljali?


Kar se tiče manekenk: 
- Adriana Lima je bila nazaj po porodu in nosila fantasy bra imenovan Bombshell, 
- Karolina Kurkova tudi back, a niti ni bila v ospredju,
- pogrešala sem nosečko Mirando Kerr, 
- nisem pa pogrešala Doutzen Kroes. 
- kar nekaj deklet, ki so v preteklih letih hodila za VSFS, ni bilo več, recimo: Marise Miller, Caroline Trentini, Ane Beatriz Barros in Sessilee Lopez,
- Anja Rubik mi še vedno ni pasala med dekleta, mi je pa zato toliko bolj Lily Donaldson,
- Maryna Linchuk mi še vedno ni bila nič posebnega, tudi bolj ne kot ja za Edito Vilkeviciute, Constance Jablonski še kar ok,
- se je pa našlo nekaj cukrčkov, ki so se mi vtisnile v spomin pozitivno: Magdalena Frackowiak, Lais Ribeiro, Martha Streck in Jacquelyn Jablonski.

Gremo na revijo/show...
Prvi segment - Tough Love. Spet začetek, ki mi je bil res HOT (zadnji dve leti me ni ravno prepričal)! Dekleta/plesalke na vrtiljaku, potem pa se pokaže Adriana Lima na sredini. Sweet! Glasba, ki se je vrtela ob hoji deklet: Plan B – Stay Too Long. Tale segment je eden izmed top ever - sami detajli (glejte predzadnjo sliko od Adriane recimo), neti, smrtkoti, hard(ish) and hot. Love it!







Prvič za VSFS, Lily Donaldson



Alessandra Ambrosio



Magdalena Frackowiak

Rosie Huntington-Whiteley

Candice Swanepoel



Drugi segment - Country Girls. Dekleta so hodila iz 'skednja', glasbena podlaga pa romantična Jewel: What You Are.

Candice Swanepoel

Alessandra Ambrosio

Lindsay Ellingson

Anne Vyalitsina


Tretji segment - Game On. Spet super glasbena podlaga: mix komadov Bad Romance (Lady GaGa), Mama Said Knock You Out (LL Cool J) in Eye Of The Tiger (Survivor). Športno. Energično. Plus plesalci v odzadju.

Erin Heatherton


Izabel Goulart

Lais Ribeiro

Behati Prinsloo - ena mojih naj modelk, lani kočno dobila 2 looka, jej!

Liu Wen


Četrti segment - Heavenly Bodies. Outfiti naravnost ČUDOVITI (skoraj vsi)! Na odru je pel Akon komad Angel. <3

Chanel Iman

Magdalena Frackowiak


Lily Donaldson. Kak je pa tale look meni lep. Ja, anglesko.


Izabel Goulart

Katsia Damankova

Martha Streck


Flavia de Oliveira

Adriana Lima in fantasy bra

Candice Swanepoel




Peti segment, živalski - Wild Things. Spet se mi zdi, da so v nulo zadeli z glasbo, enostavno primerna za ta izhod - 30 Seconds To Mars: Vox Populi. Pa okrašeno je 1a in vmes se še plesalci malo pojavijo in ponovno, niso moteči.

Alessandra Ambrosio



Erin Heatherton


Lais Ribeiro


Emanuela De Paula

Liu Wen

Karolina Kurkova


In tokrat za konec še PINK. Na odru je v zadnjem delu prepevala Katy Perry svoje komade: Teenage DreamHot N Cold in California Gurls. Tudi ona se mi je zdela primerna za ta segment. Navihano!

Behati Prinsloo - ona je 'narejena' za te odštekanje, navihane zadevščine

Lindsay Ellingson - btw, tale modri plašček, ki ima čez, ima zelo kul zadnjo stran pa nikjer nisem našla fotke...

Edita Vilkeviciute

Shannan Click - pa tele barvaste nogavičke, ki se ponavlajo na modelih so tak fajn&funky

Heloise Guerin

Maryna Linchuk

Jacquelyn Jablonski


Chanel Iman

Še zaključek in pozdarv deklet. Tudi za konec prima izbira komadov za vzdušje, miksič: Call Me (Blondie) in Uprising (Muse).



Kot že na začetku rečeno: super show, looki... največji minus make up, razen tega pa zadovolna ful! Vsi segmenti so mi precej kul. Top sta mi Tough Love in Heavenly Bodies, potem pa PINK in Wild Things, preostala Game on in Country Girls, sta pa tudi daleč od nevšečnega.

Še video foramta: najprej začetek in Tough Love; v istem videu se nadaljuje še, ko dekleta govorijo ena o drugi... so tak fajn nardil pa muska, ki za vsako igra v odzadju je dobra, super so zmontirali te videje...


... pa še Heavenly Bodies.

No comments:

Post a Comment