Monday 28 November 2011

Še zadnja filmska pričakovanja letos

Še zadnja doza trailerjev, katerih se kar veselim. Pričakovano so zadnji meseci leta za bolj resne filme in kandidate za oskarje, ampak ne vsi.

Puss In Boots

Immortals

A Dangerous Method. Psihoanaliza mi je precej všeč, zato se filma še posebej veselim, govori pa o Carl Jungu in Sigmund Freudu. Bo pa žal treba (po)trpet šobe Keire Knightley.

New Year's Eve. Film, ki spominja na Valentine's Day: polno znanih igralcev, polno prepletov zgodb, le da je, tokrat dogodek novo leto in ne valentinovo. Igrajo: Robert De Niro, Sofía Vergara, Josh Duhamel, Katherine Heigl, Ashton Kutcher, Jessica Biel, Hilary Swank, Michelle Pfeiffer...

Mission: Impossible - Ghost Protocol. Ja, dejansko me zanima kak bo :) Če ne drugega bosta v filmu tudi Jeremy Renner in Josh Holloway.


Je pa kar lepo število filmov, ki mi sicer nimajo ne vem kako dobrih trailerjev, ampak me vseeno zanimajo. Recimo: The Ides of March, The Double, Tinker Tailor Soldier Spy, J. Edgar, Coriolanus, We Bought A Zoo, Hugo, Shame, itd.

1 comment:

  1. Sem gledala Nevarno metodo na LIFF-u in je super film. Vsekakor priporočam. Je pa res, da se meni Keira sploh ne zdi napačma. :)

    ReplyDelete