Thursday 24 November 2011

Naj laki 2011

Nekaj mojih naj lakcev letošnjega leta (ni pa nujno, da so vsi prišli ven šele letos).

Top definitivno naslednji, ker so mi res lepe barve pa taki kremasti. Sicer se zato tudi prej porabijo, ampak zadovolna. Vsi od teh so letošnji.
- essence 84 midnight charm
- essence 75 gleam in blue
- catrice le C04 - Be Indiglow!
- essence 58 frozen queen


Potem dva nova iz LE Essence Vampire's Love in dva starejša s-he.
- essence vampire's love 02 into the dark
- essence vampire's love 04 the dawn is broken
- s-he 290
- s-he 435



- essence 76 hard to resist
- essence 26 best friends
- esence 56 princesses rule! (z best friends 26 sta si zelo podobna, le da ma ta še rahle bleščice, ampak oba odtenka sta kožna in res superca!)
- essence LE 50's girls 02 back to the 50's
- essence 43 where is the party?



- catrice LE C02 - En Vogue
- essence 38 choose me!
- deborah 30 elettric bluejeans
- essence 01 caribben sea


Teli laki in barve so me najboj prepričali letos, je pa možno, da sem v poplavi lakcev tudi kakega supstila. Pogrešam pa tisti oddtenek modre, ki je bil včasih (preden so ga spremnili), v essence 24 underwater (imam še enega neodprtega, ampak slej ko prej bo šel).


Pa vaši najljubši v letu 2011?

1 comment:

  1. Tebi pa modra sploh ni všeč, a ne? :P
    Jaz sem se pa letos navdušila predvsem nad rdečkastimi odtenki, npr. Cartice - Marilyn & Me; rdeča Ruby Kisses lakca, ki sem ju nedavno kupila; itd..:)

    ReplyDelete