Friday 18 November 2011

Vadba P90X

Ta teden je prvi teden v teli jesen/zima sezoni, da mi je premraz za tečt. Vem, da se da tudi v takem, prebiram članke kot je ta (klik), štekam, da se zadekaš pa da se telo ogreje, ampak mi ni za vdihovat tisti mrzli zrak...

Kakorkoli... lani me je čez zimo ohranjal v formi cardio vadba, joga in vaje iz programa P90X. Program je iz različnih videov za določene dele telesa: chest and back, plyometrics, legs and back, kenpo, shoulders and arms, ab ripper, itd. Sicer pa je program oblikovan, kako do super postave v 90. dneh. Sama nimam namena delat celotnega programa, ampak ene par vadb mi res sede ali pa vsaj, da kako vajo poberem tudi iz videov, ki jih ne delam. Če vas zanima več poglejte na njihovo spletno stran. Treninge vodi Tony Horton, je faca, sicer ko ga delaš že ne vem kok časa se ga mal naješ, ampak je model.




Najpogosteje delam cardio vadbo, ker so mi najbolj všeč intenzivni trening, da je dosti brcanja in skakanja, več naj razloži Tony, traja pa 45min. Delam pa 3x do 5x na teden (najpogosteje 4x no).



Jogo delam manjkrat, je pa res dolga in intenzivna (traja uro in 35 minut). Meni je všeč, posebej prva polovica, jo naredim magar samo do tu.


Všeč mi je tudi to, da vadbo že poznam in se mi praktično vrti, samo da slišim kdaj moram kaj naredit in mi ni treba skos pogledovat na ekran kaj moram naredit oz. kako.

Če se programa naveličam oz. zaželim novih izzivov bom pa poskusila še kaj drugega... verjetno kaki tae bo, še kako drugo jogo ali cardio ipd.

No comments:

Post a Comment