Tuesday 8 November 2011

Odštevam... še tri tedne (3)

Torek je. Čas za naslednji pregled Victoria's secret fashion show. Tokrat leto 2008 (>2006 in >2007 pa ste si lahko ogledali v pretekla torka).

Da ne bo kakega nesporazumčiča, sama odštevam tedne/dneve, do samega showa, ki bo na malih zaslonih na ameriškem CBS-u, sama modna revija pa se bo zgodila že jutri, tako da bodo fotke po medijih že, ampak sama vedno počakam, da vidim kak je bil sam šov in vse ostalo. Pač da dobim celotno sliko, ne samo da vidim fotke. Ker fotke so lahko varljive in ne dajo celotnega pogleda.

Torej. Po treh super letih in meni zelo všečnih VSFS je sledilo dve leti razočaranj.

Najprej leto 2008.

Prestavili so lokacijo: leta 2005 so bili v New Yorku, 2006 in 2007 v Los Angelesu, 2008 pa so snemali v Miamiju. Modna pista ni bila taka kot prejšnja leta (ki mi je zelo všeč), ampak taka dooolga, brez izrazitega konca pa publika je bila samo z ene strani. Tako so se na odru pojavljala po 3 dekleta naenkrat, kar je bilo rahlo moteče, ker je kamera nekako poskušala uloviti vse tri in precej skakala iz ene na drugo. Želeli so prikazati vse, a osebno mi je bolj všeč fokus na eno. Tudi outfiti mi niso bili tako waw kot prejšnja leta, čeprav so bolj nosljivi in klasični (čeprav segment The Moderen in Ballet De Fleurs sta mi verjetno med najslabšimi ever) pa make up mi ni bil ravno pri srcu - mi je bolj všeč, če je vsaka posebaj namazana kot ji najbolj sede, ne da so vse isto in tako naprej. Mimogrede, Alessandra Ambrosio je bila na tem showu le 3 mesece po porodu, fantasy bra pa je nosila Adriana Lima.

Prvi segment Glamour Goddes je otvoril Usher s pesmima What's Your Name in Yeah.

Prva je zakorakala Adriana Lima

 Alessandra Ambrosio


Miranda Kerr


Heidi Klum

Izabel Goulart



Drugi segment, Dangerous.

Marisa Miller

Flavia d’Oliveira

Clara Alonso


Tretji segment, The Modern.

Alessandra Ambrosio


Marisa Miller

Miranda Kerr



Četrti segment, Pink Planet. No ta mi je bil pa ponovno zelo zelo všeč!

Behati Prinsloo


Erin Heatherton

Sarah Stephens

Shannan Click


Lindsay Ellingson


Candice Swanepoel

Flavia d’Oliveira


Peti segment, zelo romantični, rožasti, a že rahlo kičast, Ballet De Fleurs.

Miranda Kerr



Julia Stegner


Pa še zadnji segment, Black Tie Holiday.

Izabel Goulart

Noemie Lenoir

Alessandra Ambrosio

Angela Lindvall

Adriana Lima in fantasy bra

Marisa Miller


Še video Pink Planeta. V odzadju plešejo pa na glasbo The Ting Tings: That's Not My Name. Mladostno. Hip. Lajkam!

No comments:

Post a Comment