Saturday 14 January 2012

2012 Critics’ Choice Awards fashion

Pa še obleke na Critics’ Choice Awards.

Emma Stone ponovno v zelenem. Tokrat v obleki Jasona Wuja. Meni bi bila bolj všeč brez teh odprtih zadev zgoraj. Pa lep make up mi ima.



Nekaj je bilo rumene. Diane Kruger v dolgi Pradini obleki, z roza torbico in šminko. Ona je vedno mal special na všečen način.


V dolgi hipi obleki Rodarta je Elle Fanning (desno), Elizabeth Olsen pa v krajši zadevščini Emilia Pucci. Mlado Elle ta look definitivno postara, pri Elizabeth pa me zmotijo predvsem čevelci, zaradi paščka.


Modri sta bili, vzpenjajoča se zvezda filma The Artist, Bérénice Bejo (levo) in igralka Bridesmaids, Melissa McCarthy (desno). Prva v Elie Saabu, druga v obleki Davida Meisterja. Berenice mi je všečna: obleka, make up in frizura.



V sivi-ish Calvin Klein je pozirala Shailene Woodley (levo). Michelle Willimams na sredini v črno-belem Chanelu, desno pa simpatična spremljevalka Georga Clooneyja, Stacy Keibler v belem Armaniju.



Ahna O'Reilly v obleki Honor (levo). Mindy Kalingmindy (na sredini) se je odločila za minimalistično umazano belo-ish obleko. Tilda Swinton (desno) tudi v svojem 'moškem' stilu, ampak le-ta mi še vedno ni všeč.



Missi Pyle na levi v mareličnem odtenku. Na desni pa Jessica Chastain v roza Balenciagi, petke Jimmy Chooja in uhane Palladium. Kroj Jessicene obleke mi je obupen.



Ponovno smo videli Busy Philipps (levo), zraven pa v rdeči obleki Raoul, Viola Davis.


Za konec še črnina.
Evan Rachel Wood v Valentinu (levo). Charlize Therone v zadevščini Alaïe Haute (na sredini), ter Kirsten Dunst v Diorju, čevlji Jimmy Chooja, nakit Harryja Winstona (desno). Evan se mi zdi pusta okrog vratu in ramen, od Charlize mi je zeloo všeč zgornji del obleke, ampak od pasu navzdol nič več, Kirsten mi ima sicer všečno obleko, ampak bi ji takoj zamenjala čevelce. Je bil pa prvi šok, ko sem jo videla, ne v zvezi z obleko, ampak kaj se je zgodilo z njenim obrazom? Je kriva šminka ali... ?



Čipke so popestrile črno obleko Judy Greer (levo). Meni ni všeč dolžina rokavov in obleke, prav tako me motijo čevelci (spet paščki!). Na sredini enostavna Maya Rudolph, desno pa Ellie Kemper v Alberti Ferretti, ki mi niti malo ni všeč.



Octavia Spencer v Tadashi Shoji, z dodatki Swarovski (levo). Chloë Moretz v Chanelu (desno).



Še najbolj obupni, Carrie Keagan (levo) in Cicely Tyson (desno). Resno wtf?



Najbolj všečni: Bérénice in Diane, pogojno tudi Emma.

No comments:

Post a Comment