Tuesday 24 January 2012

Plastic bags

Plastične vrečke so bile vroča debata kako leto nazaj, če se ne motim. In tudi sama sem bila za to, da se jih zreducira, ker se mi je zdelo butasto, da gredo ljudje v velike nabave, s seboj pa niti ene vrečke! Pa če veš, da boš kupil veliko in potem so ljudje na blagajni hoteli po pet vrečk, da so nekako natlačili vse v njih. Grrrrr.

AMPAK! Vse bolj ugotavljam, da mi gre trenutno zelo na živce, da plastične vrečke skoraj ne dobiš več (tiste brezplačne, ki naj bi jo dobil ob nakupu mesa, zmrznjenih stvari, tekstila)! Sama imam v torbici 2 zložljivi vrečki za večkratno uporabo, ena je malo večja (plastična), ena malo manjša (iz blaga).


Okej. Grem v trgovino... kupujem... pridem na blagajno, prvi artikel potegne sladoled... mi ne da plastične vrečke (kot jo oz. so jo dajali ponavadi). Prodajalka nadaljuje s skeniranjem, na vrsti je zmrznjen pomfri... plastične vrečke še vedno nema. Ja, govorim, o tisti mali prozorni vrečki, ki naj bi jo dobil, če kupiš zmrznjeno, tekstil ipd.... o njej ne duha ne sluha... In sedaj naj dam sladoled, gel za tuširanje, pasjo hrano, pomfri in vse ostalo v vrečki. Ja pa kaj še! Sploh ne razumem v čemu je fora in zakaj ne dajejo več vrečk!? Sem imela zadnje nekajkrat smolo samo jaz ali kaj? Eko gor al dol, plastične vrečke so uporabna zadeva in prav pridejo. Pa recimo kak krof ali pa sirova štručka... ko je papirnata vrečka v kateri je, že itak cela mastna in potem naj dam to direkto v mojo vrečko za večkratno uporabo in jo zapacam?

Iz ene skrajnosti v drugo. Če si prej lahko dobil pet in več navadnih vrečk, se trenutno dogaja, da še ti še tiste osnovne, ki naj bi jo dali, ne dajo. Grrrr. Upam, da sem imela samo smolo, ob naslednji priložnosti pa vprašam kaj se dogaja. Bom mogla (očitno), še navadno plastično vrečko, kar stalno nosit s seboj...

No comments:

Post a Comment