Friday 20 January 2012

Golden Globes 2012 close up/details, part 2

Še drugi del lepih obrazov in/ali detajlev na Zlatih Globusih.

Od deklet s spuščenimi lasmi mi je top brez dvoma Jessica Biel. Pa Julianne Moore tudi všeč.



Jenna Dewan-Tatum in njeni čudoviti detajli k obleki.



Moja najljubša čopka, Rooney Mara. Pa kake okice ima, waw!



Najprej frizura Evan Rachel Wood (zadnja stran mi je bolj všeč kot spredaj), plus detajl obleke, ki sem jo že omenila, iz pravega perja ter lusk.



Z ravnimi lasmi so se mi dopadle: Heidi Klum, Sofia Vergara in Nicole Kidman.



Še nekaj detajlev Katharine McPhee.



Med manj všečnimi frizurami, Nicole Richie in Jessica Chastain, desno pa še modra barva na laseh Jeannie Mai.



 Pa še ena frizura, ki se mi ni dopadla od Zooey Deschanel, ampak nohtki so bili pa special.




No comments:

Post a Comment