Friday 13 January 2012

People's Choice Awards 2012 fashion, part III: red and others

Pa poglejmo še preostale obleke na People's Choice Awards 2012.

Nekaj je bilo rdečk. Meni najljubša je bila Kristen Bell (House of Lies) v Valentinu.



Tudi nosečka Alyson Hannigan (How I Met Your Mother) je bila v rdečem in se z možem Alexisem Denisofom pridno nastavljala fotografom.



Najmanj všečna 'rdečka' pa brez dvoma Faith Hill v obleki Bill Blass.



Demi Lovato smo videli v dveh oblekah. Pred prireditvijo je bila v obleki Marchese. Če sem iskrena mi je bila najprej kar všečna, potem pa vedno manj. Podobno kot Cobie Smulders (v modri obleki v prejšnji objavi), veliko razkriva, le da je tudi dekolte polnejši.


Na prireditvi je nastopila v rdeči obleki z 'repkom' in v njej ostala tudi po koncu.


Voditeljica večera, Kaley Cuoco (The Big Bang Theory), je bila v obleki Mischke, kožne barve, ki se ji je lepo podala, ampak dolgočasno, plus te vzorčki na obleki mi ne sedejo. Kar se mi je zdelo pa še najbolj grozno je njen make up, ker jo postara za kake 10 let.



Podobno zehhh zehh, tudi svetleča Julianne Hough, z odprtim hrbtom KaufmanFranca.



Angela Kinsey (The Office) in Shay Mitchell (Pretty Little Liars). Prva več razkriva zgoraj (dekolte), druga spodaj (krajša obleka kot pri Angeli).



Cheryl Burke



Za konec pa še enostavna Jane Levy (na levi), ter mama in hči, Sharon in Kelly Osbourne (na desni). Človek ostane brez besed, ko vidi Kelly. Ne samo obleka, ampak kakša frizura in make up. Boleče za oči.

No comments:

Post a Comment