Friday 20 January 2012

Golden Globes 2012 close up/details, part 1

Ja še malo bom ostala pri Zlatih Globusih. Tokrat le v dveh delih in sicer nekaj meni tako všečnih frizur in/ali detajlev;, nekaj pa jih je pa samo special in so zato prišli do izraza.

Charlize Theron mi je bila res 1a v glavo. Tale zadevščina laseh mi je bila všeč le na njej, čeprav sta nekaj podobnega nosili tudi Michelle Williams in Busy Philipps.



Med mojimi ljubšimi frizurami tudi Stacy Keibler (na sredni fotki še detajl na obleki na hrbtni strani) in Emma Stone.



Čudovita Kate Beckinsale.



Bérénice Bejo (zgoraj) z modrimi detajli in Brooke Anderson (spodaj) z zelenimi.



Dianna Agron, katere frizura mi je res genau za to obleko. Ognjeno. Dramatično.



Jessica Alba tudi lepa.



Figice na še več načinov: Angelina Jolie, Claire Danes in Kate Winslet. Od Claire mi je še posebej všeč.



Missi Pyle, Mary J. Blige in Mireille Enos.



In še tri temnolaske: Mila Kunis, Octavia Spencer in Lea Michele.

No comments:

Post a Comment