Monday 30 January 2012

SAG Awards 2012: fashion, part 1

Prvi del oblek na nagradah SAG 2012.

Med najbolj čudovitimi meni Emily Blunt v obleki Oscar de la Renta. Ob njej dragi, John Krasinski, desno pa Ellie Kemper v obleki Lorene Sarbu.



Prvi special rdečki: Jennifer Carpenter v Emiliu Pucci, zraven pa Giuliana Rancic v Basil Soda.



Modre: Diane Lane v Davidu Meisteru, Jane Lynch prav tako, desno Jenna Fischer. Pri Diani mi je najbolj všeč zgornji del obleke, ampak ne material; pri Jane so mi všeč žepki, pri Jenni pa barva in kako obleka pade od pasu navzdol.



Sarah Hyland v Temperley, Berenice Bejo v Ralph Laurenu in Tilda Swinton v Lanvinu. Fletne so, mi je pa prav presenečenje, da Tilda zgleda tako normalno.



Za bolj živo barvo so se odločile: Dianna Agron v Carolini Herreri, Shaun Robinson v Jacku Guisso in Sofia Vergara v Marchesi.



Med črnimi mi je bila skoraj všeč Amber Heard v Zacu Posenu, desno pa Emma Stone v McQueenu, kjer ponovno preziram paščke na čevljih in samo dolžino obleke.



Še rdečke: Kyra Sedgwick v Pucciju, Michelle Williams v Valentinu in Nancy O'dell.



Prvi del zaključujem z Angelo Kinsey v Romoni Kevezi in Zoe Saldano v Givenchy Haute Couture.

No comments:

Post a Comment