Wednesday 18 January 2012

Golden Globes 2012 fashion, part 1

Pa začnimo! Kot sem že pisala, so bili letošnji Zlati Globusi res založeni z znanimi. Ko sem se lotila iskanja oblek, sem jih našla čez 100 in bodo tu objavljene, ampak sem prepričana, da jih je še več. Samo v vednost, zakaj gre tokrat bolj počasi. Najprej sem obleke hotela razvrstiti po barvah, ampak si zadnji hip premislila. Je resnično izziv tole urejanje, po eni strani hočem vse čimprej po drugi strani pa postane potem ravno ta užitek pisanja bloga prav stresen... skratka, step by step pa bo. Ni neke čiste logike kako si bodo sledile obleke, ampak začela bom brez dvoma s tistimi, ki so se meni zdele najlepše.

Kate Beckinsale je prav božanska v beli obleki Roberta Cavallija. Saj človek ostane brez besed... nič me ne moti... prelepa je... kot iz škatlice.



Berenice Bejo (na levi) je izbrala modro Gucci Première obleko, pete Rene Caovillija in nakit Chopard. Zraven Freida Pinto v Pradini obleki, tudi ona nosi nakit Chopard. Oba odtenka modre sta mi 1a, mi je pa bolj všeč kroj Berenice.



Dekleti iz serije Homeland sta bili tudi všečni. Claire Danes v črno beli obleki J. Mendela, nakit Bulgari, čevelci Giuseppa Zanottija. Za Claire se mi zdi to super obleka, frizuro mi je imela tudi dobro, le nad rdečo šminko nisem bila navdušena. Desno pa Morena Baccarin v črni obleki s prosojnim delom, ki me je prepričala predvsem ko sem jo videla v video formatu (na slikah mi ni tak waw).



Jenna Dewan-Tatum (levo) v obleki Marie Lucie Hohan, potem Emma Stone v Lanvinu, Mila Kunis v Diorju in petkah Jimmyja Chooja, desno pa Julianne Moore v Chanelovi obleki in nakitu Freda Leightona. Od Jenne barva je čudovita, prav tako od Emme: barva in kroj sta super na njej! Milina obleka mi je tudi všeč, ampak če bi se kdaj nasmejala tudi ne bi bilo hudega. Za vzor ji je lahko 'soseda' Julianne v Chanelu Couture.



Bolj kot sami obleki se nisem mogla načudit Elle Macpherson, ki nosi Zaca Posena in nakit Lorraine Schwartz. Avstralska manekenka bo čez 2 meseca dopolnila 48 let (!!!) in še vedno več kot odlično dokazuje zakaj se jo je prijel nickname 'The Body'.



Od rdečk mi je bila najbolj všeč Dianna Agron v obleki Giles, čevelcih Casadei, nakit Freda Leightona in torbici Judith Leiber. Všeč mi je tale ognjena rdeča in šminka in frizurca. Levo Jessica Biel, ki je nosila Elie Saaba, a vsi so pisali predvsem o temu, da ni nosila zaročnega prstana. Meni je presenetljivo všeč, ker razprtih krojev ne maram. Pa v glavo mi je ful lušna.



Mešane občutek sem imela o nude obleki Piper Perabo, ampak me je v videu formatu prepričala. Taka lahkotna deluje, sproščena, a mogočna ob enem, je pa iz letošnje pomladne kolekcije Theyskens' Theory. Za nakit je izbrala Tiffany & Co., obutev pa Christiana Louboutina. Zraven še druga fajn rdečka in dekle Georga Clooneyja, Stacy Keibler v Valentinu.



Tudi igralki Modern Family, Julie Bowen in Sarah Hyland sta bili solidni. Prva v Reem Acri, druga v obleki Dolce&Gabbana, čevelcih Casadei, torbico od Swarovski in nakit od Lorraine Schwartz.

No comments:

Post a Comment