Sunday 15 January 2012

BAFTA Awards Season Tea Party fashion

Nagrade BAFTA (British Academy of Film and Television Arts) bodo letos podeljene 12. ferbruarja (dva tedna pred Oskarji), nominiranci za nagrade bodo znani v torek, včeraj pa se je zgodila tradicionalna čajanka in mene so kajpak zanimale obleke.


Živhane rdečke so bile Evan Rachel Wood v Roland Mouretu, Stana Katic in Jane Seymour. Meni je obleka Stane superca, ampak frizura pa žal neuspešna, s temi močnimi kodri. Najmanj navdušena sem nad ovratnikom Jane.



Spet smo videli nekaj rumene, tokrat manj posrečene. Charlize Theron je nosila obleko Stelle McCartney, na desni pa Chloe Moretz v Burberry Prorsumu. Meni se ne dopade nobena, nista mi všeč ne kroja, ne barvi.



Tudi beline je bilo nekaj, spet smo videli Emilio Clarke, katera ni napačna, ampak mi frizura in make up ne odgovarjata, na sredini Berenice Bejo v Elie Saabu, desno v hlačah Octavio Spencer.



Črno-bele plus so bile: Lena Headey, Michelle Williams v fletni obleki Victorie Beckham, desno pa Shailene Woodley v Jason Wuju, ki mi je zelo všena.



Videli smo tudi Ahno O'Reilly, violo Elizabeth McGovern in Gugu Mbatha-Raw. Njah... pri Ahni vidimo več kot bi si želeli, žabe pod obleko Elizabeth mi tudi ne sedjo, pri Gugo me najbolj odbija barva.



Ttrinjastletna Ariel Winter je pozirala s soigralcem Nolanom Gouldom, na desni pa Viola Davis, ki sploh ni napačna.



Najbolj všečna kot celota Shailene Woodley, obleka Stane Katic tudi super, ampak kot že rečeno frizura je no go.

No comments:

Post a Comment