Thursday 19 January 2012

Golden Globes 2012 fashion, part 3

Gremo naprej...

Zmagovalke Laura Dern, Michelle Williams in Octavia Spencer. Laura v zelenem Andrew Gnuju, Michelle v živalskem potisku Jason Wuja in Octavia v Tadashi Shoji. Tale trak v laseh Michelle mi še posebaj ni všeč.



Sestri Zooey in Emily Deschanel, Zooey v Pradi, se mi zdi kar zanjo, ampak frizra pa dijo mijo! Emily smo medtem videli prvič po porodu.



Glenn Close (levo), Melissa McCarthy v Badgley Mischkiin (na sredini) in Meryl Streep (desno).



Ponovno nekaj kožne barve. Heidi Klum v Calvin Kleinu, Kristen Wiig v Bill Blassu in Sarah Paulson v Pamelli Roland.



Madonna v Reem Acri, je pozirala z Andreo Riseborough v Vivienne Westwood, zraven pa še Lea Michele v Marchesi. Madonna ma čisto preveč stisnjen dekolte, Lea mi je še vedno sita pa tudi obleka mi ni všeč.



Maya Rudolph v obleki Davida Meistera, Kate Winslet v Jenny Packhamnu in Missi Pyle v Junku Yoshioka. Maya: zakaj roza šminka?



Salma Hayek v Gucciju, Sarah Michelle Gellar v modro beli Monique Lhuillier in Shaun Robinson v Impero Couture. Salma nič posebnega, SMG naj naslednič za nasvet kaj obleči, vpraša stilista in ne dvoletno hčerko, Shaun pa kar všečna.



Shailene Woodley v Marchesi me je precej razočarala, ker sploh ne pride do izraza (ne obleka, ne frizura in s tem ne ona). Desno pa Romola Garai v Alessandri Rich.



Mary J. Blige zgleda dobro v Michael Korsu, zraven pa Reese Witherspoon v rdečem Zac Posenu: kul barva, kroj na-a.



Julianna Margulies v Naeem Khanu in Tilda Swinton v Haiderju Ackermannu.



Mireille Enos v Naeem Khanu, potem eno večji razočaranj, Natalie Portman v Lanvinu (horibl) in Jodie Foster v Armaniju.



Nicole Kidman v Versaceju in Nicole Richi v obleki Julien Macdonald. Prav Nicole ni ravno slaba, druga pa, posebej frizura mi ne sede.

No comments:

Post a Comment