Sunday 17 February 2013

5 Favorite Android Apps on Phone

Najljušbše in najbolj uporabljene aplikacije na Androidu, med uporabo mojega mobitela (Samsung GT-S5670).

1. Series Guide
Glede na to, da sem velika ljubiteljica serij mi tale resnično lajša celotno dogajanje. Dodaš si serije, ki jih spremljaš (razvrstiš jih lahko po imenu, po priljubljenih ali naslednji epizodi) in...


... potem se ti samostojno updata aktivnosti. Katere serije so bile nedavno zunaj in katere prihajajo. Ko del pogledaš si ga obkljukaš, da si že gledal in to je to. Res super zadevca, posebej ko so pogoste tedenske pavze ipd.




2. Instagram
Slike so mi sila privlačna zadeva. In Instagram je krasna zadeva za zo! Slediš lahko znanim ali pa ljudjem iz drugega konca sveta (kamor si na primer želiš), ljudjem s podobnimi interesi itd itd. Všeč mi je tudi to, ker večina objavlja ažurne slike (ko so na kakem dogodku, izletu itd.). Pa nekateri delajo tako lepe fotkice, da samo gledaš.

Super se mi zdi tudi to, da lahko dogajanje na Instagramu spremljajo tudi tisti, ki ga ne uporabljajo. To je mogoče preko neta na naslovu Instagram.com/nickname od osebe, katere slike želite videti (v mojem primeru torej: http://instagram.com/alenkaarya); ali pa preko strani Statigram, kjer v okno za iskanje vpišete nickname, ki ga želite pogledati. S klikom na sliko lahko preberete tudi kaj je pisalo pod njo.

Vpogled, v del mojih slik, objavljenih letos.




3. Twitter
Twitter je super, ker so sporočila kratka, jasna in pregledana. Glede na to, da se vozim z mestnim avtobusom, v tem času lepo pregledam novičke. Iz prve roke lahko spremljaš znane osebe, razne citate ali ljudi, ki jih poznaš, modne hiše, televizijske hiše itd.




4. Battery Widget
Precej osnovna zadeva, ampak bi bila brez nje kar izgubljena. Aplikacija ti enostavno sporoča kakšno je stanje baterije na mobiju.



5. Vremenska napoved
Še ena mogoče na prvi pogled 'brezvezna' aplikacija, ampak glede na to, kako hitro se vremenske napovedi spreminjajo, uporabna zadeva. Izbereš kraj, potem pa ti za dva dneva pokaže podrobno napoved, za prihajajoče dni pa okvirno. Se pa kot omenjeno, hitro spremija stanje...



No comments:

Post a Comment