Sunday 10 February 2013

Slash & Myles Kennedy concert (Ljubljana 2013)

Greh bi bil ne it, na koncert Slasha & Myles Kennedy + the Conspirators v Halo Tivoli v petek.

Brez dvoma polna vtisov in Slash je svoje ime več kot upravičil. He's guitar god, ni kaj! Po Keithu Richardsu, Johnu Petrucciju, Paulu Gilbertu in Kiko Loureiru, slišala in videla še Slasha! Wooooow! Noro noro noro! In maja v Slovenijo prihaja še Satriani!

Da se vrnem nazaj na koncert. Slash je enostavno taka ikona, taka legenda, da se ti široko nasmeji, samo ko ga vidiš. Cilider, očala, kul zapestnice, drža kitare... Aaaaaaaaaa! In ko ga slišiš... Ostaneš brez besed!

Slika iz Siol.net


Pozitivno presenečena, da so začeli ob uri (le nekaj minut čez 21-to) in rock on!


Med samim koncertom nisem veliko slikala, ker mobi ne dela dobrih slik, če ni čiste svetlobe. Plus na netu se od profijev najdejo veliko lepše.


Za konec so se na nas vsuli tudi konfeti. Zaaaakon!



Dvorana polna. Videti je bilo krasen mix ljudi, od teenov pa do zrele populacije. Sound je bil super (vsaj na sredini na parterju). Super se mi je zdelo, da je tudi Slash rekel nekaj besed, Myles mi ima super vokal in z bandom mi prav sedejo skupaj. Uživala!! In pojedla bi se, če bi po koncertu brala, da sem zamudila repertoar, ki je vključeval komade GNR: Sweet Child O' Mine, Welcome to the Jungle in Paradice City! Aaaaaaa! Slišala sem jih! Beseda vesela niti ne opiše stanja v katerem sem bila in post-doživljanje koncerta.

Pa še zadnje besede Slasha ter komad Paradise City, ki sem ga našla na Youtubu. In ja... Ko besedo 'fu*king' izreče Slash, se pač sliši še toliko bolj kul.

No comments:

Post a Comment