Monday 10 October 2011

Books

Knjige so mi bile vedno všeč pa vendar, nisem bila nikoli ljubiteljica branja branja. Ko pravim branja branja, imam v mislih romane in podobne zvrsti. Ni to preveč zame, čeprav imam po zaslugi Dela in Dnevnika lepo število svetovno znanih romanov, ki si jih lahko kupil zraven časopisa. In tovrstne klasike so mi bolj pri srcu kot novejši. Bolj kot branje branje, meni ležijo enciklopedije, leksikoni, atlasi, priročniki. Je pa ponavadi cena teh zgodba zase :(

Kakor koli, take meni zanimive knjige, so vedno dobrodošle - o zgodovini, meni všečnih kontinentih, živalih, potovanjih... Mogoče hecno, ampak zelo rada imam tudi razne otroške enciklopedije, ker je vse napisano simpl, veliko je slik in marsikaj basic je notri, kar z leti pozabiš. Pa otroške in mladinske knjige, kjer so notri vprašanja in odgovori na razna vprašanja so lušne.

Moja zadnja pridobitev je Ilustrirana enciklopedija živali. Že lep čas jo opazujem, ker je njena cena v knjigarnah 15€, kar za tako knjigo ni veliko (drugače je okrog 20€), pa se kar nisem odločila za nakup. Saj veste, ponavadi raje porabimo evrčke za druge zadeve, kot za knjigo... Se mi je pa to, da tako rada prebiram reklame obrestovalo, saj sem videla, da so razne enciklopedije v Leclercu znižane in med njimi tudi tale moja knjiga, ki je bila samo 5€! Pa to je praktično zastonj za tako knjigo, ki ima več kot 300 strani. Kak sem bila vesela da je končno pri meni (in sem še)! Hip hip hura!

No comments:

Post a Comment