Wednesday 12 October 2011

Koledarji za leto 2012

Sama sem sicer nakup koledarja za leto 2012 že opravila (klik), ampak se res ne spomnim, da bi kako leto zasledila tako število kul koledarjev za prihajajoče leto. Tudi knjigarne so že polno opremljene... me je RES pozitivno presenetilo.

Kakšni so torej koledarji? Ko sem zagledala koledar od The Vampire Diaries sem bila skoraj v šoku: Whaaaat? Wow, awsome! Sj jst rabim še enega ane? Zihr :) Pa tudi od Friendsov ga imajo! Potem pa še od Glee, True Blood... od glasbe: Taylor Swift, Queeni, Shakira... pa živalce - malo morje je pasjih koledarjev (od posameznih pasem, do mladičkov pa raznih kjut variant), potem mačke, konji, tigri, pujski... pa iz animiranih filmov in filmov, koledarji z motorji in avti, ... koledarji, kjer sam nalepiš vanj slike, koledarji, kjer sam kaj narišeš... ja resnično VELIKA izbira...

The Vampire Diaries

Friends

Star wars

Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides

koledar Disney

Toy Story

 Živalce...






In konjički malo drugače...


Še imate čas, da najdete pravega ;)

3 comments:

  1. wau očitno je letos res velika izbira :) jaz še nisem utegnila gledat koledarjev.

    ReplyDelete
  2. v keri trgovini si jih vidla?

    ReplyDelete
  3. v knjigarni Felix pa tudi v Leclercu jih imajo ogromno, ampak tam po sredini, ne v sami trgovini.

    ReplyDelete