Friday 21 October 2011

Prevzem številk , 16. Ljubljanski maraton

Včeraj sem šla prevzet številko za nedeljski Ljubljanski maraton. Brrr, deževno je bilo!



Ob pol 11h je bila gneča praktično do vhoda v šotor...



... zato sem se vrnila po pijački s prijateljico, okrog pol treh, kjer sem prišla na vrsto skoraj takoj.


V šotoru so, kot ponavadi, tudi artikli po znižanih cenah za tekače iz Intersporta, tako da se splača malo pogledati, v šotoru zraven tega pa imajo še razne promocije (napitki, revija Fit, ipd).

Tako sem dobila kuverto z mojimi podatki in majico za tek z dolgimi rokavi (številko in model je vsak sporočil ob prijavi).



V kuverti pa: štartna številka, čip, zapestnica in buf Ljubljanski maraton, 20% popust za Intersport, 20-25% popust na storitve za vozila in vabilo na Testeninko (ki je dan pred tekom v podhodu Maximarketa, gre pa za to, da so testenine 4 free).



buf

Morm rečt, da se vesela da smo letos namesto tekaških nogavičk dobili buf. Če si prvič takole, si kar zmeden ja, ampak je info točka, tako da se vse uredi, meni pa je namige in kako in kaj povedal že brat. S prevzemom nisem imela nobenih težav, tak da kulči.

Ja tale maraton je res časovno pozno, se mi zdi da je vsako leto slabo vreme (no letos naj bi bil 'samo' mraz). Naj bi bila kao neka tradicija, da je vsako predzadnjo soboto v oktobru, ampak kdo si je to spomnil? Da nekdo, ki teče skoraj dvomim? :) Priznam, da sem že rahlo živček, ampak v tistem dobrem smislu. Ker ne bo šlo samo za premagovanje kilometrov, pač pa tudi izziv za moje zdravje (ki gre na boljše, trkam) in pa mrzle temperature napovedane za nedeljo zjutraj. Hja nič: kar bo bo, trojni izziv je definitivno tu! ;)

4 comments: