Thursday 6 October 2011

Essence eyeshadow vs eyeliner

Essence ima vedno bolj pogosto na policah tudi senečila in gele za oči.

Sama sem lastnica 2:2. Od senečil/eyeshadow imam - na sliki levo, 01 Gagalectric (iz kolekcije holografics) in na desni, 06 Rock chic (stay all day). Od gelov/eyelinerjev pa imam 01 Midnight in Paris in 04 I Love NYC (sredinjski dve embalaži).



01 Gagalectric (modri) vs 01 Midnight in Paris (črni)
Obe barvi sta mi res krasni!


Potem pa še 04 I Love NYC (zeleni, levo) vs 06 Rock chic (srbrno-črni, desno)

Tale zelenkasta je taka temna, kar mi je všeč, ker ni preveč kričeča, tako da se jo da nositi, ker tako na temno potegne. Še najbolj zoprna med vsemi za nanos pa mi je bila desna Rock chic, s katero sem imela tudi največ dela z odstranjevanjem.

Overall, se mi zdita gela/eyelinerja veliko lepša za nanos plus bolj močni barvi sta, bolj obvladljivi za mazanje in za odstranjevanje. Sem pa daleč stran od tega, da bi veliko preizkušala take izdelke pa čisto premalo jih uporabljam, ampak eno mnenje sem si pa vseeno ustvarila...

No comments:

Post a Comment