Wednesday 5 October 2011

ZOO Zagreb

Nedelja je bila čudovita za potepanje. Midva sva se namesto proti morju, odpravila proti živalskemu vrtu Zagreb. Vstopnina 30 kun (okrog 4€), do dol pa tudi ni (pre)daleč.


Tole je vhod v park, ki pelje do živalskega vrta. Midva sva prišla iz enega drugega konca in bila že nekje čez sredino te naravnost asfaltirane poti...



Malo me je presenetilo, da ob nakupu kart, ne dobiš zemljevida ZOO-ja, ampak se ni težko znajti.



Ogled zverinc se je tako začel...







Kraljevi par...



Nekatere sva motila ravno pri hranjenju, čeprav sem imela občutek, da je šlo tule že za poziranje v smislu: glej me,kok sem kjut...



 ... in pitju. Btw, gibanje geparda je res noro, kako atletsko telo.



Pa morski svet... FISH, SKAT in HIPO





Pokasirala sva tudi nekaj 'jeznih pogledov' (pa tako rada imava zlatoroga :) )



In of kors moji volkci, ki so se kar muvali in jih res vidiš ful od blizu. Pa všeč mi je ker so na isti ravnini kot ti, v ZOO Lj jih pač gledaš recimo navdol.



ZOO Zagreb se mi je zdel krasen in ful lepo urejen, vreme je bilo pa itak top.



Pa teli notranji prostori za ribce, kače, netopirje, krokodile in podobno - tudi super urejeno in zanimivo.



Zadovolna in z veseljem se bom vrnila še kdaj!

1 comment:

  1. wau zgleda super :) Morva tudi midva it naslednje leto.

    ReplyDelete