Saturday 1 October 2011

Po osmih delih AusNTM, sezona 7

O 7. sezoni Avstralskega top modela sem pisala po prvih delih oddaje. Ta teden je bil že 8. del in teli aussie so čist hardcore ane. Že v petem in šetem delu so izločili kar po dve dekleti in sedaj v osmem delu tudi. Wow! Sploh tole zadnje izločanje je bilo kar presenečenje, čeprav logično, počasi začenjajo hoditi domov tudi ta dobre.

Moj vtis o dekletih, ki se še borijo za zmagov, po osmih delih... O Montani (17) sem zapisala, da mi je najbolj stopila v oči v začetnih delih in to se je nadgradilo. Ful upam, da ji bo šlo super še naprej pa da pride on top! Izzy (21) se mi zdi, da se rahlo drobi pod pritiskom, rahlo zoprna mi je Simone (17), ampak kot oseba, drugače se je izkazala, da ni samo za komercialno rabo. Edina, med ostalimi, ki jo nikakor ne vidim kot zmagovalko je Rachel (18).

Pa še uvodna špica 7.sezone AusNTM.

No comments:

Post a Comment