Wednesday 26 October 2011

Recenizija filma - Honey 2 (2011)

Honey 2 (2011)
Plesni filmi so mi všeč, ampak kaj, ko ima večina tako izpeto vsebino:s
Že dolgo je minilo, odkar sem zadnjič videla plesni film, ki mi je bil dejansko všeč. In če me pri nekaterih z videno vsebino tolaži vsaj ples, ki je paša za oči in pa zanimive koreografije, v sledečem filmu ni, ne enega, ne drugega, ne tretjega.

Še pred začetkom, mi ni bilo jasno, zakaj sploh dvojka, če ni glavne junakinje iz prvega dela? Okej iz enke je ostala mami (ki jo igra Lonette McKee) od Honey (v enki jo je igrala Jessica Alba), ampak samo na podlagi tega naredit dvojko je pač kar nekaj. Razumem, da je bila enka prepoznavna in so naslov Honey 2 verjetno obdržali ravno zaradi tega, da pritegne publiko, ampak meni se zdi fail. Skatka Maria (Kat Graham) je zapustila poboljševalnico in njena skrbnica je mami od Honey. Vsebina je standard no: ona ljubi ples, a kaj ko se s tem ne da preživljat, treba je najti delo in se izogibat stari plesni ekipi v kateri je kajpak tudi njen bivši. Potem si najde novo ekipo in logičnno se na koncu tudi pomerita pa enga fejst fanta najde notr. Tokrat se pomerijo v resničnostnem šovu Dance or Die, ki je praktično isti kot America's Best Dance Crew (tudi v filmu jo vodi Mario Lopez). Mogoče film ne bi bil napačen, ampak je žal tudi igra zelo neprepričljiva, plesni nastopi niso ne vem kaj pa potem, ko se začnejo sami nastopi mi je zelo neposrečeno tudi zmontirano skupaj. 1/5

No comments:

Post a Comment