Saturday 29 October 2011

Koncertni spomin... Oasis

Leta 2005 sem šla prvič sama na koncert v tujino, in sicer, na Oasise v Treviso (Italija). Odločitev je bila takrat kar težka, ker sem šla sama, ampak res sem si želal it. Sama ali ne. In sem šla... spoznala sem dve prijetni dekleti, sedela pa sem zraven enega tipa. Ni bil ravno joy, ampak lahko bi bil še slabša družba...
Moram priznat, da je bil to eden najslabših, če ne kar najslabši, koncert na kateremu sem kadarkoli bila. Pač ego Liama je delal svoje in celoten koncert je bil zelo nepremičen z njihove strani. Okej, kul je, da sem slišala veliko komadov, ampak oni so predstavlal plato Don't Believe the Truth, jst pa bi si želela slišati malo morje starejših komadov, ki so mi res dobri. Eni njihovi komadi, posebaj besedila, so mi še vedno top. Ampak ko gledam koncerte, ko so v domačem Manchesterju - ja čisto drugi... ful interakcije s publiko, žurka! Se mi ne zdi fer to, ampak seveda so razlike od koncerta do koncerta...


Karte s koncertov, slike ipd. imam v posebnem zvezku, ki ga še vedno z veseljem prelistam...



Po koncertu sem si kupila še jopo in majico z dolgimi rokavi. Jopa je bila taka športna in zadrga se je lepo zapela čisto do vratu (brez kapuce). Taka temno modra je bila pa malo tudi bela (rob na rokavih in delu kjer začneš zapenjat zadrgo), odzadaj napis Oasis. Res lepo se mi je oprijela in mi sedla 1a. Pa sem jo enkrat nesrečno pozabila, ko sem delala prek študenta :( Za to jopo mi je pa še danes hudo.

Še vedno imam majico z dolgimi rokavi, ampak žal ne pride lepo oprijetno kot mi je jopa, tako da jo nosim za doma.

No comments:

Post a Comment