Saturday 22 October 2011

Noč čarovnic - candies and stickers

Da se bliža noč čarovnic in da zvezdnice že nabirajo buče sem že pisala (klik), sedaj pa še priznanje okrog tega z moje strani. V Müllerju imajo ene par tak fletnih zadevc, da se jim nisem mogla upreti...

Ja sladkarije in nekaj v povezavi z nohti. Itak :)

Tele čokoladne lizike so mi skoraj preveč kjut, da bi jih jedla. Keri cartek je netoperček, jojjj :)





Pa še...

in Kinder...


... kateremu se tudi sama nisem mogla upreti in kupila spodnje...


In kaj je tu posebnega? Dobiš 2x paketka obične čokoladice Kinder Chocolate, ampak v teh je še ena igra... ko je previdno odpreš in razrežeš, ker je označeno je na notranji strani načrt, da izrežeš kocko in bučke in evo, tu je mini družabna igra -> vržeš kocko, kocka pade in je naloga, da moraš recimo zatulit kot volk, v kotu pa je število buč, ki ti jih prinese opravljena naloga in potem zbiraš buče (otrok sem vem :) ). Aja pa navodila so v nemščini, ampak je vse logično.



Super luškane in nemogoče upreti se jim, so mi bile še nalepkice za nohte in, če ne drugače, se bom pa s tem malo poigrala, če že ne s pravimi bučami... res so lepe - poleg buč so nalepkice še netopirji, mačke in pajkci.

1 comment: