Thursday 20 October 2011

Zvezki za fax

Sama nisem imela prevelikih težav med izbiro ali naj z začetkom faxa preklopim na akto ali ostanem na zvezkih? Zvezki so mi bili vedno bolj po godu in ja, spet sem imela priložnost, da jih prelepim...

Na začetku sem kupovala zvezke A4 formata.




Potem sem prešla na tele bolj estetske variante, ki so imele tiste vmesne strani, da si imel več predmetov lepo razporejenih + še več lepljenja :)






Zadnje leto sem preklopila na mali A5 format (prve dva imata mehke, druge dva trde platnice)





Tale zadnji je edini še, z nepoleplenimi notranjimi platnicami, ker še ni bil v uporabi..


Ja zvezkov dejansko nism pometala stran, kar je bilo popisano sem dala ven, ostalo pa na en kup. Mi je bilo prav zanimivo po dolgem času spet videti s čim sem kaj krasila zvezke...

1 comment: