Tuesday 25 October 2011

Naj se odštevanje začne! (5)

Še 5 tednov nas loči do novega Victoria's Secret Fashion Showa. Ob tej priložnosti bom torke do dogodka, ki bo 29. novembra porabila, da predstavim moje najljubše outfite iz preteklih petih let oz. površno podam svoje vtise...bo pa več paše za oči kot mojega besednjačenja ;)

Leta 2006 so revijo odprla plesoča dekleta in Justin Timberlake s komadom Sexyback.




Prvi segment se je imenoval Femme Fatale. Prva je na pisto zakorakala Gisele Bundchen, je bila pa to njena zadnja revija za VS.


Sami outfiti so mi bili okej, navdušena pa ravno nisem bila. Bolj kot nad tem ponovno nad Alessandro Ambrosio...



Drugi segment se je imenoval Coquettish Fetish in mi je eden najljubših kot celota. Gordžs zadevce!

Adriana Lima


Jeisa Chiminazzo

Selita Ebanks

Ana Beatriz Barros

Angela Lindvall



Alessandra Ambrosio - to je verjetno njen meni najljubši outfit ever, res ču-do-vi-ta!




in pa Julia Stegner



Tretji segment se je imenoval Come Fly With Me, naj trije outfiti od tu pa so...

Karolina Kurkova


Natasha Poly

Gisele Bundchen


Četrti segment je bila čas za PINK - mladosten in navihan izhod, ki je vedno prisoten...

Prvič smo na stezi VS, videli Mirando Kerr




Jeisa Chiminazzo


Doutzen Kroes


Predzadnji segmet je bil spet čudovit, tak irish z naslovom Highland Romance, všeč!

Caroline Trentini


Angela Lindvall

Andi Muise


in Izabel Goulart


Zadnji segment pa ponovno čudovit, tak božični - Winter Wonderland of Glacial Goddeses

Karolina Kurkova

Miranda Kerr



Selita Ebanks

Alessandra Ambrosio

in zadnja Ana Beatriz Barros


Pa še videa naj segmentov
Drugi, Coquettish Fetish (začne se pri 2:35).



In peti, Highland Romance.



Overall, eden mojih naj VSFS!

No comments:

Post a Comment