Tuesday 11 October 2011

Essence kreme za roke

Moji vtisi o kremah za roke Essence so v večini super pozitivni! Te dni sem bila v Leclercu in opazila, da dobiš zraven kreme care 2v1 ali moisture balma, še bleščice za nohte. Bleščic načeloma ne maram, ampak v novoletnem času me pa kar primerjo, pa še malo se bom poigrala in ustvarjala na nohtih. Zraven kreme care 2v1 so bile viola bleščice, zraven moisture balma pa modre.

Essence moisture (levo)  in care 2v1(desno)

Rumena, Care 2v1 krema za roke in nohte mi je že lepi čas najboljša od Essence. Res lepo diši in neguje. Moisture (zelenkasta) - krema z jogurtom in zelenim čajem se mi zdi najmanj gosta, ampak tudi prima.

Potem roza Repair mi je tudi super, primerna za zelo suhe roke, vsebuje karitejevo maslo in olje kokosa.

Essence repair

Še kremi za roke iz posebnih zimskih kolekcij... lani sem si vzela z okusom mandarine in chai čaja in mi je bila obupna. Najslabša med vsemi - že sam vonj, bljah. Letos sem si, kot že omenjeno v eni izmed prejšnjih objav (klik), vzela kremo z okusom vanilija pite. Všeč mi je bolj kot sem pričakovala.

Essence mandarina in chai čaj (levo) ter vanilija pita (desno)

No comments:

Post a Comment