Friday 23 September 2011

Jesen je tu!

Pa je uradno štartala jesen in jesensko enakonočje je tu.

Jesen je moj najljubši letni čas, čeprav bi si letos želela, da bi poletje še trajalo. Obožujem tople jesenske dni, ko vetrček prijetno pihlja, vse te barve na drevesih in pokrajinah pa šelestenje listja pod nogami, dolgi sprehodi in zganjanje romantike. Čeprav se narava umirja, ravno takrat štarta novo študijsko leto in spet se dogaja. Prav nič me ne veseli, da so dnevi krajši in da se je treba spet več oblečti, ampak ima neko moč jesen pri meni. Da ni vse tako hudo me tolažijo tudi kosi oblačil, ki jih bom spet lahko nosila - ledr jakna, topli šalčki, gležnarji in mehki puloverji.
Če želite še kak argument za jesen: končno se bo lepo spalo ponoči, ker ne bo oz. ni več take vročine; komarji in ostala golazen se poslavlja; sonce bo spet 'luksuz' in ko bo, ga bomo hoteli, kar se da dobro izkoristiti... pa gotovo še kaj ;)

























Lepo jesen vsem skupaj!

3 comments:

  1. Oh ja..jesen je magična..tudi zame..motijo me le krajši dnevi, vendar pa je po drugi strani toliko stvari, v katerih lahko uživaš, da vse odtehta :)
    Krasne fotke!

    ReplyDelete
  2. Waw, super objava, pa lepe slikice:)
    Tudi sama ima zelo rada jesen, tako da se strinjam z vsem napisanim;)
    Lep dan^^

    ReplyDelete