Thursday 1 September 2011

Ne razumem...

Z leti smo modrejši pa vse te fore, ampak enih stvari ne razumem pa ne kaže kaj dobro, da jih kmalu bom... Saj verjetno vsakemu kaj ni jasno in res je, da naj imajo ljudje, kakor jim paše in vsak česa ne razume pri drugih... Tule so stvari, ki jih sama ne razumem...

* folk, ki ponavlja/kopira od tebe... eni res ne vem, če imajo kaj svojga 'jaza' al samo pobirajo stvari od drugih? Pa je čisto vseeno za kaj gre - ideje, materilane stvari, kako imaš nekaj narejeno v stanovanju, kam greš jest, kake stvari bereš; ali pa ko so ti kake stvari všeč pa so potem (ne vem od kdaj) še njim? Pa naj si gre za stil oblačenja, musko, filme... Od kdaj že? Ne razumem res. Saj ima vsak svoje možgane, a jih je tak težko uporabit? Se s tem kopiranjem srečujem že od likovnega pouka iz OŠ. Najprej sm bla itak jezna... eni pravijo, da se mi more to še fino zdet, da se folk po men 'zgleduje', ampak z malo pomoči sem pač ugotovila, da to ponavljanje še največ pove o teh ljudeh. Škoda nadaljnih besed.



* deklet in tudi fantov, ki so že tako non stop skupaj s partnerjem pa se potem po pol leta končno dobiš na kavici pa ti v roku ene ure pove, da se nama bo pridružil še on. Jej! Ne gre se za to, da bi kaj takega govorile, niti ne, da mi gre njen na živce, ampak babji čvek je babji čvek. In ne, ni isto, če je še on zraven, tudi če nič ne moti. Ne znam razložit, ni nobenih skrivnih namen, sam drugačen vajb je. In verjetno velja tudi obratno. Mi ni bilo nikoli v interesu, da bi vedno zraven mojega partnerja 'svetla'. Druga skrajnost je, da je kolegica sicer sama, ampak jo na 2 uri kliče. Pa dobr no?! Pa ne samo za pijačke, tud na splošno. Jst rabim svoj mir, čas zase - da lahko gledam v luft ali pa top modele, glasno poslušam musko in pojem... pač kar mi sede in je čas samo zame.



* tega, da živijo v enih hiši 3 generacije. V Sloveniji je to 'normalno', meni se je vedno zdelo čudno. Ker tudi če se razumeš z vsemi, ne morš bit čisto 'na svojem'. Pa stari starši bi vzgajali tvoje otroke in se ob enem 'nič ne vmešavali', čeprav poslušaš potem: zakaj je voda včeraj tako dolgo tekla? Kaj ste pa počeli zgoraj? Zakaj je včeraj prišel tako pozno iz službe? Zakaj so otroci še zganjali hrup med poročili ipd. Mi je jasno kako težko je it na svoje, ampak gradit/živet pri/s starši. Na-a. Hvala lepa. Primer - v bližini živjo pod eno streho starša + oba sinova pa vsak s svojo družino (ženi in pri obeh po 2 otroka) - pa men bi se odpeljalo.



* deklet/fantov, ki jamrajo čez partnerja non stop. Saj noben ni popoln pa vsak par ima svoje težave, ampak, če je pa vse tok oh ah hudo, pol pa tud... Ne vem iz kerga planeta sm padla, ampak a ni point, da si z nekom ki te osrečuje, se maš skupaj lepo, rasteš v zvezi, ne pa da drug drugega spravljata ob živce? Še vedno trdim - raje srečno samska, kot nesrečna v zvezi.


* podobno velja za prijatelje oz. družbo - zakaj bi se mogla družit z ljudmi, ki mi ne odgovarjajo?


* ljudje, ki sodi zveze oz. na splošno druge z opazkami: 'Ja, ona je pa res boga z njem.' Wtf? Očitno je z njem, ker ji sede, če se pa tebi smil pa je boga boga v tvoji glavi = to je u bistvu tvoj problem. Ko bo njen/njun, bosta pa tudi rešila po svoje menda.



* kakšnekoli oblike zlorab, pedofilije in mučenja živali. Eni si res ne zaslužjo, da jih imenuješ človek in bolš, da ne pišem kaj mi pade na misel, da bi s takimi 'ljudmi' nardila. Ni opravičila.



* da si z nekom v zvezi, ker je pač prijazen fant. Ja kok lepo! Ne pravim, da prijaznost ni pomembna, samo, če že od začetka ni neke kemije pol... težko si predstavlam, ker fizična privlačnost med dvema je pomembna. Prijazni so moji prijatelji pa pes, partner naj mi bo pa tudi privlačen!


* da riba ni meso. Ja zame je tudi ribje meso meso. 'Sem vegeterjanec in lahko jem ribe,' meni pač ne gre skupaj.



* komentarjev, da se ti po rojstvu (ko postaneš starš) spremenijo prioritete. Ja menda res, saj drugače bi se človek vprašal zakaj sploh imaš otroka? Hočeš nočeš, se ti spremenijo prioritete, ampak za vse to veš že vnaprej. Ne razumem, zakaj potem tisto poudarjanje, da se ti spremenijo? A ni logično to, da se ti?



* omejenga, konzervativnega folka, ki je poleg vsega še hudo trmast in ne bo svoje srednjeveške tradicije premaknil niti za meter naprej. Ženska za štedilnik pa za otroke, moški pa v delavnico pa na pir. Japajade.


2 comments:

  1. uff... tukej si si pa dala duška :)

    ReplyDelete
  2. sem se kar razpisala ja. sicer sem se kamlu po objavi spomnila še dveh stvari, ampak bosta počakali kar na part II očitno ;)

    ReplyDelete