Friday 2 September 2011

Taylor Swift - Wonderstruck

Taylor Swift mi je kul bejba.
Najprej je bila moja reakcija nanjo: 'Jej, še ena pop princeska (sarkastično),' potem pa sem hito spremenila mnenje. Njene sovrstince so se tlačile v mini kiklce in ble vse 'hude', ona pa je prepevala o tisti romantični ljubezni. Pa pogledam in vidim, da pravzaprav niti ni tako mlada, kot sem si mislila (21 let ima trenutno). Ne rečem, da ni kar malo OMG, ko zapaziš, da si sredi Ikeje prepevaš komad Love Story, zraven tebe pa tudi punčka, ki ne vem, če ima že 10 let, ampak fu*k it. Saj ni starostne omejitve, da mi je lahko komad všeč. In rada imam romatične dušce kot je ona, zakaj bi me blo tega sram? Se mi zdi kul, da stoji za tem kar poje in sama piše besedila, naivno romantična, čeprav ni več teen. Tud po intervjujih sodeč, mi je nakulirana, simpatična bejba.
I'm a fan, kaj naj rečem? Rokerca, ki posluša Taylor Swift. Why not? Sj ona tud posluša 50 centa pa ne zgleda ;)

Če bo vse po sreči, bo imela tudi Taylor (še letos), svojo dišavo (kot mnoge zvezdnice), imenovano Wonderstruck, s sloganom 'the beginning of something magical'.  Tu je prvi oglas zanjo.


Plakat je v njenem stilu - pravljično romantičen, ampak sem razočarana. Predvsem nad tem, da so izbrali to sliko, ker se mi ta izraz na obrazu sploh ne dopade + vem, da so lahko njene slike naravnost čudovite. Pogled je nedolžen, ampak ne pove veliko. Razumem, da naj bi wonderstruck pomenil neko začudenje in ona naj bi to kazala na sliki, ampak mi ni. Potem, tele razprte ustnice mi sploh ne pridejo lepo do izraza pa ne vem, ali se samo meni zdi, ali se res vidi obris od kopalk na levi strani, kjer vidimo ramena? Osebno me to zmoti, bi lahko popravili s photoshoopom. Resnično upam, da bo še kak plakat in da mi bo bolj všečen.

Bolj posrečena se mi zdi sama embalaža parfuma. Okrogla oblika, viola steklenička z zlatim pokrovčkom in 'verižico'.


Vsebinsko gre za dišavni mix frezije, jabolčnega cveta, maline, vanilije, kovačnika, belega hibiskusa, sandalovine ter breskve.

Taylor o parfumu pravi: “Wonderstruck represents that magical feeling of promise and hope and intrigue. It was fascinating to learn that you could layer so many different scents to create a beautiful end result.”

Upam, da bo na voljo tudi pri nas!

No comments:

Post a Comment