Wednesday 14 September 2011

Pogrešani!

Preden začnem z novimi serijami in sezonami še serije, ki jih pogrešam. Iz takšnh ali drugačnih razlogov.

Friends (1994 - 2004)
Ena najboljših serij ever! Se še spomnim kako sem vsak četrtek komaj čakala na nov del in naslednji dan obnova in ponovni smehi. Serija polna humorja, simpatičnost likov, prepleti, zapleti, velika mera ljubezni in razumevanja, prigod, solz... čisto za 'svoje' smo jih vzeli. Ja men je prav neverjetno koliko 'da' že posamezni del. Kapo dol ustvarjalcem in igralcem. In to ne samo za super eno ali dve sezoni, pač pa vseh deset let, smejanja do solz!


Lost (2004 - 2010)
Serija, ki me je posesala notr in me naravnost fascinirala. Malo morje likov, njihovi prepleti in zgodbe posameznikov, njihova osebna rast, veliko akcije... Prvi dve sezoni sta bili res epski, potem so stvar začeli preveč ZF zapletati, ampak vredno ogleda še vedno in ponovno imaš cmok v grlu, ker ne moreš verjet, da je to the end...



Na manj dramtičen način pogrešam še serije - Terriers, Lie to me in Flashforward. Manj dramatičen, ker so bile tako na silo skenslane, da niti zaključiti niso mogli kot bi si želeli. Zdi se mi, da je serijam, ki prihajajo ven zadnja leta precej težje, saj je taka poplava le-teh, da resnično ne morejo vedeti ali se bo zadeva obdržala alli ne. Ampak žal je vse bolj pogoto tako, da se serije ne obdržijo, kljub zanimivosti :( Ker folk bi se rad ob gledanju samo sprostil in zabaval pa naj bo še tako dumb vse skupaj. O razlogih se, da pisati še na dolgo in široko. Najprej je tu tajming, kdaj je serija sploh na sporedu + kaj je vzporedno na drugem kanalu, pa potem za kako publiko sploh je serija pa kaki budget serija sploh ima, potem gledanost itd.

Torej...

Terriers (2010)
Terriersi so žal videli le eno sezono, pripoveduje pa o dveh zasebnih detektivih. Njuno delo je bilo dobro prepleteno še z osebnim življenjem, njunima ozadjema in poleg akcije smo lahko videli tudi njuno občutenje situacij. Nista bila nobena junaka pač pa človeka s problemi kot vsak. Všeč mi je bil kar realistični prikaz, zapleti in kak je svet včasih čisto f*cked up.


Lie to Me (2009 - 2011)
Dr. Cal Lightman je strokovnjak na področju telesne govorice in obraznih izrazov. Zanimivi primeri, on je malček psychish-ish,sam totalno kul, dobra je bila tudi ostala ekipa pa všeč, mi je bil prikaz njegovega odnosa s hčerko, mamo in sodelavko Gillian. Res škoda škoda, da je konec po treh sezonah.


FlashForward (2009)
Še ena odlična ideja in zasnova, ki se je sesula po sezoni :( Zanimiva zgodba, preplet drame in ZF, kar lepo razdelani liki, zanimivi flashi, dobra igralska zasedba... Okej, v dogajanju so potem začele nastajati luknje, ampak še vedno ne vem zakaj je zvisela. Too many series like Glee and other teen stuff I guess.

2 comments:

  1. Uf, Prijatelje pa tud jaz pogrešam..Si jih še vedno zelo rada pogledam..

    ReplyDelete
  2. tudi jaz pogrešam lost in flashforward

    ReplyDelete