Tuesday 13 September 2011

Oprema za tek

Tek je eden tistih športov, kjer ni treba imeti takoj celotne nove opreme, je relativno cenejša kot za marsikateri šport in kul je, ker jo dokupuješ postopoma.

Najpomembnejša se meni zdita - spodnje perilo in superge.

Si ne predstavljam, da bi športala v navadnem perilu. Spodnji del še ni tak problem, so bombažne boxarce čisto super, samo športni zgornji del obvezno mora bit. Sama imam največ športnih modrčkov iz Sporta2000 (preimenovan v Sportsdirect), ker so vedno neka znižanja (včasih znajo bit cene tovrstnega perila kar zasoljene). Všeč so mi modeli, kjer naramnice niso pretanke.


Superge so še najdražji špas. Sama sem prve konkretne tekaške superge dobila ta mesec, od Asica (desni). Dobri tekaški supergi stanejo tam okrog 100€, kar ni malo. Prej sem pridno tekla v športnih Nike copatih (levo). Razlika je že na pogled očitna, čeprav sem bila načeloma tudi z Nikicami zadovolna. Prileganje noge je brez primere boljše v novem copatu, že sama oblika, podplat, zračenje, gel, občutek ko noga udari ob površino... je precej opazna razlika. Preden sem se odločila za njih, sem šla tudi na testiranje kateri tip tekača sem (nevtralni, pronator ali supinator).


Potem, nogavice. Še en kos, ki ga ne daš od sebe, ko opaziš razliko. Tekaške nogavice so namreč oblikovane nogi prijazno - na primer debelejše so na predelu pete in prstov, tako preprečujejo nastajanje otiščancev ipd. So ratali kar must have pri teku zame.



Nadaljni pomembni pripomočki so: športna kapica, sončna očala, buf ter ura.

Športna kapa je aktualna predvsem poleti, čeprav ima več funkcij kot le zaščita pred soncem. Sama si recimo ne maram delat tistih 'trdih' konjskih čopov, ko so laski čisto zategnjeni, zato je kapca super, da kak las ne pobegne iz čopa. Še bolj moteče je, če se droben lasek iztakne iz vrha glave in ti pada na obraz. Med tekom se mi ne da hecat s tem, zato je kapa idelna rešitev.. Prisegam na kapco od Adidasa, ki je iz takega ful lahkega materjala (ni taka topla kot večina teh kapc s šiltom).


Sončna očala. Spet niso le očala, ki varujejo oči pred soncem, pač pa tudi pred vetrom in raznimi nadležnimi žuželkami. Mi je prav zoprno tečt brez očal in vse bolj premišlujem, da bi si kupila še kake 'prozorne' oz. take s katerimi bi lahko športala tudi, ko sonca ni. Idelna so lahka očala, brez spodnjih okvirov pa z mehkim delom, ki pada na nos in stranskim delom, ki ga daš za ušesa. Meni družbo delajo tale od X facta.


Buf. Gre za večnamensko pokrivalo, ki je res mega, čeprav gre le za 'elastični kos blaga'. Super je za bolj mrzle dni, lahko si narediš kapo, trak za ušesa, varuje vrat in usta, lahko pa je le namotan okrog roke in si vanj brišeš pot, lahko je tudi podkapa, rutka itd. -> glej sliko.


Športna ura. Tu je odvisno od tega kako zahtevni ste, ampak glede na pestro ponudbo se najde marsikaj za sprejemljivo ceno. Meni je dovolj čas, km, koraki, srčni utrip. Imam tole urco, pas pa nosim le včasih.



Še najmanj pomembni se mi zdijo povrhnji deli oblačil, bistvo pa je, da so udobni.

Za spodnji del sem bila večino časa kar v trenerki ali pajkicah, sedaj imam končno nekaj bolj tekaškega (na levi sliki), si pa želim še kaj podobnega kot je na sliki zraven.


Zgoraj sem največ v tekaški majici brez rokavov kot so na sliki ali pa kar v kaki stari razvlečeni t majici.


Ko je premrzlo za kratke imam čez kako športno jopo, ki jo po potrebi slečem. Opcija je še ali malo bolj ohlapen puli ali pa oprijeta športna majčka na sliki (sama imam rdečo).

No comments:

Post a Comment