Thursday 8 September 2011

Cool characters: Chandler Bing

Tule bo prostor, kjer bom tu pa tam objavljala, meni kul lik/karakter/vlogo iz kakega filma/serije. Eni liki so res posrečeni, dobro odigrani in fajn predstavljeni karakterji - od zabavnih, 'zlobnih' (na tisti način, ki te ne 'odbije') pa do romantičnih, zaj*banih ali pa cute. Pač kdor se mi dopade.

Začenjam z zabavnim, sarkastičnim in posebnim - Chandler Bing iz serije Friends (1994–2004), ki ga je igral Matthew Perry.

Chandler je bil vedno faca. Tisti njegov smeh, ko se je je samo njemu zdela dobra fora, sarkastične izjave, prigode z ženskami, od Janice pa do Monice, prijateljstvo z Joeyjem, srednješolski bend z Rossom... Faca faca faca!



Nekaj zabavnih pa tule :)

3 comments:

  1. Joj, po mojem sem že samo zaradi njega gledala vse sezone Friendsov vsaj 4x. :) On je res posrečen lik.

    Ej čist OT: Kako si zrihtala da se ti prikažejo smeškoti, ker jaz jih nikakor ne znam uštimat?

    ReplyDelete
  2. ja model je:) no saj u bistvu so vsi. se mi zdijo vsi trije moški liki veliko bolj posrečeni kot ženski.

    ... smeškote pa jst u bistvu najdem kar na netu in jih copy-pastam in je to to. čeprav se mi je pa že zgodilo, da sm recimo dala dvopičje in dva zaklepaja pa mi je kar samo od sebe spremenilo v smeškota, čeprav ga nism hotela (nism pa glede tega nič urejala nastavitev tu)...

    ReplyDelete
  3. Ja...meni sta favourite Chandler in Ross. :D

    Ma joj, ker pač že ko tule pišem komentar in naredim dvopičje + zaklepaj se mi kar avtomatsko naredi smeško, ko objavim. Na mojem blogu ga pa ni in nikejr ne najdem nastavitev za to. Hvala vseeno. :)

    ReplyDelete