Wednesday 7 September 2011

Verižice

Moja najljubša modna dodatka sta šal in zapestnica (ne morm se odločit za enega). Zapestnice sem že dala 'na ogled', šalčke še bom, tokrat pa verižice, ki so naslednje v vrsti glede nošenja.

Rada imam verižice, ki so dolge in lepo padejo. In na drugi strani, ne maram verižic, ki se ti oprijemo/lepijo na vrat, ker me prav utesnjuje tisti občutek.

Skrajno levo je ena z lističi, ki mi je taka prav 'vilinska' in jo zelo rada nosim (mi je pa en listek šel dol :().
Potem je malo bolj robusten okel.
Nato par krilc - so mi sicer ful lepa, samo mi ta 'zlata' barva tok ne potegne, bi imela raje kaj bolj v srebnem-ish odtenku.
Potem štirje srčkasti ključi (med katerimi je eden malček večji kot ostali trije).
Pa še Eifflov stolp, ključek in srček na zadnji verižici.


Še close up...


In zadnja verižica, ki sem jo dobila za b-day...

No comments:

Post a Comment