Tuesday 13 September 2011

Otroški bazar

Otroški bazar obiskujem že več let. Ni le za otroke in starše pač pa tudi ostale. Logično je ponudba predvsem za te dve skupini, ampak to še ne pomeni, da se ne najde kaj uporabnega tudi za nas, otroke in radovedne po srcu.



Kaj mi je letos najbolj ostalo v spominu?

* pujski :)
mali cortki kot vedno...



* policija... tako kot smo tu veseli policije, je verjetno nis(m)o nikjer drugje... merila sem s policijskim radarjem, si ogledala vozila in vajo s policijskim psom Arnijem (ki je deloval hud, potem pa mu je policist dal ukaz, da naj gre mimo mene do drevesa pa gre, se usede zraven mene in mi poliže roko, ha :) )

Foto: policija.si

* (kot vsako leto) lep kup križank (več izvodov Razvedrila za mlade, Čukec, Genialec), revij ter časopisov (Pil, Cicido, Dnevnik, trije izvodi Lise...), pa mini barvice in družabna igra spomin ter celli kup brošur (najbolj mamljive od raznih term).


* super je bila še razstava figuric PEZ in tudi sama sem si vzela eno malenkost - Rexa iz Toy Story :)

1 comment:

  1. Jaz sem tudi šla na bazar pogledati in tisti pujski so res tako luškani<3

    ReplyDelete