Wednesday 24 August 2011

Australia's Next Top Model 7

Za mano so prvi deli Australia's Next Top Model, sezone 7 in priznam, da sem ponovno navdušena! Poleg ameriškega (ki je orginal in mi je še najmanj všeč), spremljam še kanadskega in novozelandskega (ki je moj drugi najljubši).

Pri avstralskem mi je všeč, da so izzivi res zahtevni, nagrade nore, simpatična dekleta + ni jamranja, dramatiziranja in cmeranja za vsako stvar, to da je zadnja oddaja v živo ima poseben čar pa sam vajb oddaje mi je čisto drugi kot pri ameriškem. Kar mi je škoda pri vseh teh modelih je to, da so skenslali izzive pred sodniki, preden jih izločijo. Tisto je blo res lušno gledat. AusNTM mi je špica!

Voditeljica isto kot lani ostaja Sarah Murdoch, ki je tudi članica žirije, družbo pa ji delajo še: modni oblikovalec Alex Perry in fashionista Charlotte Dawson, za dekleta kot mentor tudi letos skrbi Josh Flinn.

V prvi oddaji 7.sezone so začeli s kazanjem stotih deklet (polno predizborov je že prej...), kako so izvedli bootcamp - jih po 5 skupaj dali v kopalke in pred sodnike, kjer so se predstavile. Potem so pol deklet izločili, ostalih 50 pa je šlo na prvi photoshooting - vse v kavbojkah in beli majčki, brez make upa. Ponovno izločili in ostalo jih je še 30. Takrat se je pravi preizkus šele pričel, saj so že morale hoditi na reviji za modnega oblikovalca Alexa Perryja. In izločili so jih še 10. Runwaye gledam zelo rada - ene so res naravni talent, prav tisti swagger imajo, medtem ko so druge prav boge, ker so tako 'lesene'. No, za top 20 se je žurka šele začela (v model house jih gre le 16), saj so jih na prvi pravi photoshooting poslali v Pariz! OUI!

V drugi oddaji tako vidimo dekleta v Parizu. Ko so bile tam, so zanje zaprli Eifflov stolp, da so si ga v miru ogledale, potem pa bile dane pred izziv. Razdelili so jih v 4 skupine (po 5 deklet), vsaki skupini so dali 450€ in na razpolago 4 trgovine (Gap, H&M, Le dressing de Brigitte in Come on Eileen vintage), kjer so morale za vsako v 2 urah najti primeren outfit, ker so se potem dobile na agenciji Next models, kjer je zmagovalno skupino ocenil tudi predsednik omenjene agencije. Zamudnice, so tudi tokrat diskvalificirali (ena skupina je zamudila za nekaj sekund). Zmagovalna skupina je imela priložnost spoznati manekenko svetovnega kova -  Natalio Vodianovo. Zelo kul.

In kje je torej potekal, ta njihov prvi pravi photoshooting? V božanskem gradu Vaux le Vicomte, kjer jih je slikal (tudi stari znanec oddaje), Jez Smith. Ja kar nore zadevščine za dekleta. No potem so letele nazaj v Avstalijo in 4 dekleta so bila izločena.

Tretja oddaja je bila samo kak dan nazaj. Dekleta so pripeljali nazaj v Sydney, kjer imajo božansko hiško - velika, odprta, imajo svoj dostop do plaže, slap, mega res!

Prrezgodaj je govoriti o favoritkah, ampak nekaj deklet mi je padlo v oči.  
* Izzy (21), ki se navdihuje po japonski modi je težko za sfalit, dobro pozira in stvari so ji jasne.  
* Caroline (19) sem tudi hitro zapazila, čeprav se bojim, da je pretirano samozavestna pa s poziranjem me tudi še ni navdušla.  
* Madeline (22) mi je tudi zanimiva pupa za pogledat.  
* Montana (17) mi je že od vsega začetka najbolj všeč, hud obraz ima, tudi njen stil (kokr sm uspela vidt) se mi dopade.
* Pri Annaliese (16) sem dobila občutek, da čisto oživi pred kamero in na modni brvi, drugače je niti opazila ne bi oz. mi ne bi bila všeč s tistimi bunny zobki.
* Prav tako Amelio (18), ki ima čisti profi odnos in poze, mi je pa mal skeri k je tok suhcana.  
* Yolanda (22) ma tud potencial pa hud body.

Fotke si lahko ogldate tu: klik, čeprav je za celotno predstavo pač treba pogledat kar oddajo/e samo/e.

Kaj več pa trenutno težko rečem, razen to, da komaj čakam novi del!

dekleta v Parizu

No comments:

Post a Comment