Thursday 15 March 2012

Deset zlatih pravil, 1.pravilo - živite polno

Kratki povzetki modre knjige, ki mi je nedavno prišla pod roke. Prvo od desetih zlatih pravil...

1. PRAVILO: ŽIVITE POLNO
Ko so 103-letnega moškega vprašali kakšna je njegova skrivnost, je odgovoril preprosto: ''Nikdar nisem križanih rok. Svoje življenje živim. Lasje so se mi pobelili in moje dlani ter stopla niso več tako močni kakor nekoč, še vedno pa lahko razmišljam. In dokler lahko razmišljam, dokler lahko zapisujem svoj um, sta moj duh in moja duša mirna. Še vedno lahko raziskujem in doživljam svet okoli sebe ter sodelujem v njem in to me osrečuje.''

Raziskujte življenje, živite polno, vselej iščite nove radosti in cilje za svojega duha!

Nekateri ljudje do popolnosti razumejo pomen razuma pri raziskovanju življenja in sodelovanju v njem. Ustvarjajo nove zamisli, hrepenijo po novostih in novih odnosih, v sebi odkrivajo nove interese in se upirajo dolgočasni utečenosti. Nekateri odkrivajo nove poklicne izzive, drugi nove konjičke itd. Če živimo polno, se zavarujemo pred tem, da bi življenje preživeli kot gledalci. Ne glede na starost, vsak dan nas čaka nekaj novega - nov kraj za potovanje, nova knjiga za branje, novi ljudje za nova poznanstva. Ključ je, da pristopamo k življenju z otroškim čudenjem.

 - Živite znosno, brez predsodkov.
 - Kadar deluje duh, je duša najbolj živa.
 - Živite polno ter iz življenja do zadnje kaplje iztiskajte vznemirljivost, zadovoljstvo in radost.
 - Vselej iščite nove stvari, nova zadovoljstva.


 
Vir: dr. M.A. Soupious in dr. Panos Mourdoukoutas: Deset zlatih pravil - Starodavna modrost grških filozofov o dobrem življenju, Založba Primus, 2010

No comments:

Post a Comment