Friday 2 March 2012

Vanity Fair Oscar Party 2012, part 2

Vanity Fair Oscar Party 2012, part 2, ki je tudi zanimiv za ogled...

Drugi del začenjam z belimi: Teresa Palmer v minimalističnem Calvin Kleinu, Sanaa Lathan, Rachel Zoe in Maria Sharapova v Alexander McQueenu. Nobena ni slaba, Maria bi mi bila super, če ne bi imela obleka obeh 'naramnic'.



Fajne so tudi: Adepero OduyePaula Patton v Naeem Khana in Regina King.



Še nekaj sivo-srebnih-svetlečih: Julie Chen, Selena Gomez v Dolce&Gabbana, Alison Janney v Davidu Meisteru in Minnie Driver. Selena je kr fletkana morm rečt.



Rumeno-gorčične barve: Rashida Jones v Elie Saabu, nato Kathy Freston, Sasha Alexander in Serena Williams v obleki Christiane King. Levi sta mi bolj všeč kot desni, that's for sure... Serena je (pardon), ampak kot en nasedli kit, ne morska deklica.



V najbolj živahnih barvah smo videli: Rosario Dawson v Salvatore Ferragamu, tudi druga Williamsova sestra Venus je nosila Christiane King, desno pa pogumna in modra (dobesedno) izbira za 52-letno Patricio Clarkson. Venus je solidna.



Še dve rdečki, ki mi nista všeč: Kelly Lynch in Kate Hudson v 'resastem' vintage Versace.



Temne, za katere se ne morem odločiti ali so mi ok ali ne: Felicity Jones v Johanni Johnson, še ena pogumna izbira za svoja leta, 76-letna Lynn Wyatt, potem Mia Wasikovska v Antoniu Berardi in Sofia Coppola v Louis Vuittonu.



Tokrat je bilo, kar lepo število oblek z V krojem. Ene izmed njih so še oz. tudi: Olga Kurylonko v Georges Hobeika Couture, Kate Beckinsale v Atelier Versace, Jennifer Westfeldt v Johanna Johnson in Vera Wang. Kate me je ponovno presenetila, da ni šla na kako klasično varianto, ampak kaj ko mi V kroji načeloma niso pri srcu.



Še nekaj oblek v dolžini kolen: Alice EveAmara MillerShailene Woodley v Proenza Schouler, Cheryl Hines in Catherine O'Hara.



Za konec pa še tetke, ki so pihnile mimo. Saj po eni strani sem prestroga do njih, ker verjamem, da se je težko primerno oblečt, ampak vseeno no, no, noooo... Carole Bayer SagerCarolina Herrera, Jackie Collins in Lisa Eisner.

No comments:

Post a Comment