Saturday 10 March 2012

Različna znižanja v trgovinah iste znamke

Lansko jesen sem med nakupovanjem v H&M-ju opazila, da niso v vsakem znižane tudi enake stvari. Spodnje perilo, ki sem ga znižanega dobila v H&M na Čopovi, je bilo v City Parku še vedno po redni ceni. Ta teden sem si ogledovala rožnate torbice v New Yorkerju v Supernovi na Rudniku in cena je bila okrog 25€. Grem v New Yorkerja v BTC City Park in te iste torbice po 17€. Huuum?

Res mi ni bilo jasno v čemu je fora, zakaj je nekje znižajo in nekje ne? V primeru spodnjega perila sem bila skoraj prepričana, da so imeli v mestu samo še nekaj kosov teh modrčkov in so jih zato pač znižali, v Cityju pa jih je bilo še veliko in jih zato pač niso, ampak tale primer s torbicami mi pravi, da očitno ni fora v temu, saj so bili v obeh New Yorkerjih zelo dobro založeni s torbicami... Mogoče kdo ve v čemu je fora? Jst sumim, da je point v temu, da namenoma različne stvari znižujejo, da ja greš v vsakega pogledat in u bistvu še več zapraviš. Se mi zdi pa prav trapasto ravno to, ker moraš na vsaj dva različna konca, ampak valda bi rad dal čimmanj in pač greš. Ampak po drugi strani pa malo dvomim, da veliko ljudi ve, da so različne stvari različnih cen v isti trgovini? Huuum? Kdo ve kaj več o temu, zakaj so različna znižanja v trgovinah iste znamke ali pa ima kdo še kakšno idejo zakaj to počnejo?


Torbice, ki sem si jih ogledovala...

No comments:

Post a Comment