Friday 2 March 2012

Vanity Fair Oscar Party 2012, part 1

Obdelali smo pred in med zabave, plus same oskarje, ostane pa nam še modni after seveda. Kot vsako leto Vanity Fair žurka. Nekatere damice so ostale v istih oblekah, nekatere so so preoblekle, spet druge smo videli šele na sami zabavi.



Prve rdečke: Diane Kruger v Calvin Kleinu, Abbie Cornish v Tommyju Hilfigerju in Kate Upton. Dianca mi je 1a, ena redkih, ki ji uspe, da je hot in classy ob enem. Tudi sosedi nista slabi, čeprav Kate se je čudno držala skoraj celi čas oz. pozirala.



Lily Collins v Monique Lhuillier in Katie Holmes v Elie Saabu s Tomom Cruisom. Sta mi kar všeč obe moram rečt.



Sofia Vergara v Robertu Cavalliju je spet WOW!, Victoria Beckham v svoji kreaciji tudi fajna in še Ashley Madekwe v Georgesu Hobeika, ki je tudi okej.



Claire Danes v Valentinu, Salma Hayek v YSL, nosečka Molly Sims in Rosie Huntington-Whiteley v Antoniu Berardi. Claire mi je dejansko všeč, kot candy je ta spodnji del obleke.



Prosojne: Elizabeth Olsen v Dioru, Kate Bosworth v Prabal Gurungu, Emma Stone v Chanelu, Ginnifer Goodwin v Peter Somu, medtem, ko Zoe Saldana nosi Marios Schwab. Nobena mi ni pretirano všeč.



Irina Shayk je poskrbela, da so vsi z veseljem gledali del njenih prsi, Jennifer Lopez v Zuhair Muradu se mi zdi da je tak dolgočasna in hladna. Ne vem kaj je s temi oblekami na prireditvah. Pišuka je na American Idolu bolj hot, simpatična in vse kot tu. Desno Olivia Munn v Calvin Kleinu, kjer imaš občutek, da bo kamlu kaj ven pogledalo pa sama obleka mi je grozna.



Kar zanimive: Elizabeth Banks v Chadwick Bell, Tory Burch in January Jones v Wes Gordon.



Olivia Wilde je čudovita v Gucciju, tudi Emily VanCamp v J.Mendela ni slaba. Potem me je Amy Adams presenetila v Vivienne Westwood, presenetila zato, ker kroj in obleka nista tipična zanjo, všeč mi pa ni, desno še Rachael Harris.



Cameron Diaz v obleki Victorie Beckham, Dakota Johnson v Gucciju in Julie Bowen v Halstonu. Vzamem Dakoto, Cameron tudi ok zgleda, medtem ko mi Julie ne potegne - preohlapna v oprsju, mešana dolžina, ki nekako ne sede, edino odprti hrbet mi je všeč.



Še 4 črne za konec prvega dela: Ari GraynorEmily Mortimer v Pedru Garciji, Joan Collins in Tia Carrere. Joan mi je prav kul za svoja leta v tej obleki, Ari čisto ok (simpl pač), pri Emily me zmoti verižica, Tia pa ima pretirano stisnjeno oprsje.

No comments:

Post a Comment