Thursday 1 March 2012

Elton John Oscar Party 2012 - fashion 2/2

Drugi, manj zabavni del, z manj dobrimi oblekami, na zabavi Eltona Johna.

Ahna O'Reilly, Gwen Stefani v Zuhair Muradu, Meredith Vieira, Sarah Hyland v Collette Dinnigan. Naaah...



Minimalistični Charity Shea in Kim Kardashian v kreaciji Alaia, z ogrinjalom Natasha Henstridge, skrajno desno pa Patty Hearst.



Dianna Agron mi je bila preveč enostavna v Carolini Herrera, mi ne izpade kot bi lahko, medtem ko mi je Abigel Klein fletna, zraven pa še najslabši kar se belih tiče: Mischa Barton in Mena Suvari. Dijo mijo!



Še imam sivo-srebrne-bleščeče stvaritve: Anika Noni Rose, Alice Braga, Jessica Lowndes in Sandra Lee. Vzamem Jessico (če že).



Podobno kot zgornje, le v zlatih zadevah: Susan Bernard, Maggie Grace, Victoria Hervey in Vanessa Hudgens v Georges Chakra Couture. Saj sploh ne vem kje začet s komentarji, ki verjetno sploh potrebni niso...



Rdeče: Jane Seymour, Linda Ramone, Mary Steenburgen in Petra Nemcova. Mary mi je všeč pa relativno tudi Petra z dramatičnim lookom.



Dve črni, dve nič posebnega: Natasha Bedingfield in Lorraine Bracco, na desni polovici pa Rose McGowan v Paule Ka in Hofit Golan. Rose bi bila lahko super, če se ne bi tak zbotoksirala pa zamenjala šminko.



Še temne, ki so mi bile med najmanj simpatičnimi: Adrienne Maloof, Kat Graham, Olga Sorokina in Rebecca Da Costa.



Za konec pa: 2x Bleona Qereti, Cat Cora in Fran Drescher. 2x wtf, enkrat huuum? in enkrat omg ;)

No comments:

Post a Comment