Friday 23 December 2011

5 christmas movies

Tule so filmi z božično tematiko, ki so mi med najbolj všečnimi.

Home Alone (1990) in Home Alone 2: Lost in New York (1992)
Ne vem ali sta mi še vedno tako všeč, ker so del otroštva ali zato, ker se mi zdi res posrečena, navihana filma. In čeprav vem za vse fore in dialoge, sta še vedno fajn za pogledat. In še vedno nasmejita.




Christmas with the Kranks (2004)
Mislm, da je večina presenečena, da mi je ta film tako všeč, ampak mi resnično je. Nasmeji me, čeprav je mogoče mal silly in nič novega.



The Family Man (2000)
Všečna zgodba in vsebina.



Love Actually (2003)
Luštni prepleti in zgodbe same.

2 comments:

  1. Hehe, tokrat si me pa ti prehitela :) Sem imela isto v mislih..:P

    ReplyDelete
  2. heh. ja pravijo, da veliki umi razmišljajo podobno al kako že ;)

    ReplyDelete