Monday 12 December 2011

Cut cut cut

V zadnjem času med zvezdnicami opažam veliko skrajših frizur. Enim sicer nove frizure ne pristojijo tako kot stare (čeprav je to spet stvar okusa), ampak podpiram, da si upajo in poskusijo nekaj novega, saj lasje tak al tak zrastejo. Pa poglejmo...

Charlize Theron



Cameron Diaz



Katy Perry ni spremenila le dolžine, pač pa tudi barvo. Ni več roza, ampak ponovno blond, čeprav nekaj roza barve še ostaja.


Katherine Heigl smo letos videli že s temnejšo barvo, potem se je vrnila na blond, sedaj pa si je frizuro še skrajšala. Se mi zdi, da ji krajša frizura, kar dela težave. Za prireditve je sicer super, če ima vse speto, ampak tako na ulici je pa skoraj vedno 'razštelana'. Meni je bila najbolj fletna na drugi od leve.



Emily Blunt je tudi skrajšala firzuro in šla na temnejši barvni odtenek.



Pred kratkim pa je novo frizuro pokazala tudi Shakira. Men je žal, da se je tok postrigla, mi je imela na drugi od desne res super dolžino in obliko.

1 comment:

  1. Sem za Shakiro pododobnega mnenja. Meni so bili njeni lasje čudoviti.

    ReplyDelete