Monday 5 December 2011

VSFS 2011: Review

Še celoten pregled oz. moji vtisi na VSFS 2011.

Na letošnjem Victoria's Secret Fashion Showu smo videli šest segmentov (Ballet, Superangels, Passion, Aquatic Angels, I put a spell on you in PINK) in 69 različnih lookov.


Sam začetek ni bil tako udaren, kot recimo leta 2006, 2007 in lani, ampak še vedno zadovoljiv.

To leto ni bilo kar nekaj stalnic, ki so pretekla leta hodila za VSFS: Karoline Kurkove, Rosie Huntington-Whiteley, Selite Ebanks, Isabeli Fontane in Jessice Stam. Če sem iskrena sem malo pogrešala le Isabeli.

Kar se tiče glasbe, se mi je letos zdelo tak-tak, ker ponavadi mi res zadanejo v nulo, tokrat pa sem imela kar nekaj pripomb. Pa saj ne bilo slabo, ampak mislim, da bi lahko bilo še boljše.

Vmesne stvari, ki so jih pripravili za gledalce med segmenti, so mi bile zelo zelo všeč. Fino je kaj novega zvedeti o dekletih. Pa o samih stvaritvah, kolekcijah, plus v medije so pridno spuščali zanimive videje.


Mi je bila pa letos montaža showa nekajkrat mal čudna. Se mi zdi, da je bilo na enih delih malo ponesrečeno skupaj dano.

Največje presenečenje so mi bila definitivno dekleta. Mam čez nova vedno več za povedati, letos pa so se mi zdela res dobra. Močne hoje, nasmejana, lepa... skoraj čez nobeno nisem imela hujših pripomb. Se mi pa vseeno zdi, da so imeli pred leti več tistih 'močnih', udarnih deklet, ampak po drugi strani je prav, da išečjo in dajajo priložnost novim.

Overall, mi je bilo všeč!

No comments:

Post a Comment