Wednesday 28 December 2011

New Year's Resolutions

Leto se bliža h koncu, mnogi načtujejo/mo spremembe, ki se jih bodo/mo, lotili z začetkom leta 2012. No, novoletne zaobljube, delijo tudi dekleta Victoria's Secret.



Če nimate novoletnih zaobljub, ampak se jih lotite že med letom super in le tako naprej, če pa si jih postavite za novo leto, vam želim, da jih kar se da veliko, tudi uresničite! Meni je trapasto, da si ljudje nalagajo neke zaobljube, potem pa se jih ne držijo. Posebej, ko imaš občutek, da v resnici niti resnično ne poskusijo. Včasih se mi zdi, da si nekateri samo rečejo, da bodo z novim letom to in to spremenili, pa že v samem štartu, nimajo interesa in predvsem motivacije, da bi šli v to smer. Ampak zakaj bi potem to sploh govorili? Saj lažejo zgolj sami.


Medtem se mnogim ne zdi logično že govoriti v smislu: 'Po novem letu pa začnem.' Zakaj po novem letu? Saj je vsak dan priložnost za nove začetke. To je sicer res, ampak razumem 'filozofijo' povezano s tem novim letom. Ker obrnemo koledarski list, začenmo ponovno šteti, praznovanje, radovednost, kaj prinaša prihodnost ... vse to nas navdaja z neko svežino in upanjem. Nove poti. Nove priložnosti. Nek prelom, po katerem se lahko marsikaj spremni. In če vam pomaga, da štartate 1.januarja in vas to motivira za nove cilje in sanje, zakaj ne?


Sama si bolj kot zaobljube oblikujem in zapišem neke okvirne cilje, ki pa jih ob koncu leta tudi pregledam in vidim kako mi je šlo. Hecno je, da teh 'ciljev' med letom sploh ne pregledujem, ampak jih imam kar nekje v podzavesti... in ob koncu leta sem prav vesela, koliko želja/ciljev, sem izpolnila. In tistih, ki nisem? Včasih je malo razočaranja nad sabo, potem pa se sestavim in rečem: Stare naloge, novi izzivi in gremo naprej! No, zadnja leta mi gre prav super (trkam). Naj bo uspešno še naprej!

No comments:

Post a Comment