Saturday 3 December 2011

VSFS 2011: 2 times runway girls (part I)

Sledijo bejbe, ki so se na letošnjemu VSFS sprehodile v dveh segmentih. Teh je bilo 12, prva polovička je tu.

Segmenti : 1. Ballet   2. Superangels   3. Passion   4. Aquatic Angels   5. I put a spell on you   6. PINK


Behati Prinsloo (v segmentih 2 in 6)
22 let, rojena v Johannesburgu (Južna Afrika), odraščala v Namibiji, 178cm, zelo dobra prijateljica je z manekenko Coco Rocho, v dolgoletni zvezi pa je z manekenom in umetnikom Jamiejem Strachanom
Čez Behati ne morm nič rečt, ker mi je ena naj bejb na splošno, ne samo pri VS. Taka samosvoja, zanimiva, kjut, faca pa ena izmed najbolj sproščenih deklet se mi zdi (pri enih imam vseeno pogosto občutek, da celi čas želijo zgledat 'hude'). Outfit mi je imela boljši za zadnji izhod, poza na koncu piste pa mi je bilo bolj všeč pri Superangels.



Izabel Goulart (v segmentih 2 in 5)
27 let, Brazilka, 177cm, njen partner naj bi bil businessman Marcelo Costa, za VS hodi od leta 2005.
Ponavadi mi ima vedno vse looke ful dobre, letos se mi zdita pa oba precej težka. Bolj energična mi je bila v Superangels.



Lily Aldridge (v segmentih 1 in 6)
25 let, Američanka, 174cm, od leta 2007 hodi s frontmanom skupine Kings of Leon, Calebom Followillom, letos sta se tudi poročila
Iskreno ne vem kaj jih je tako prepričal pri/na njej? Sej zdi se fajn punca, ampak meni v obraz ni všeč, telo sicer okej, ampak tak zlo pa... ne vem no. Letos mi je bila dejansko najslabša kar se tiče hoje. Pa tista šoba pri prvem segmentu.. jajks! Pri zadnjem izhodu, se je pa skoraj preveč zabavala, ampak boljše kot prvi.



Chanel Iman (v segmentih 1 in 6)
21 let, rojena v Georgiji (ZDA), odraščala v Kaliforniji, 178cm, lani je s pomočjo mame v Kaliforniji odprla butik The Red Bag
Do nje sem precej nevtralna, ni mi všeč, ni mi ne všeč. Letos so se po forumih kar zafrkavali, če je nastopila malo opita, hehe. Meni je bila bolj kot v zadnjem všeč v prvem.



Lily Donaldson (v segmentih 3 in 5)
24 let, Britanka, 178cm
Lani je hodila za VS prvič in mi je bila ful všeč, letos manj, ampak še vedno precej, posebej njen prvi look in smile na koncu piste.



Bregje Heinen (v segmentih 1 in 3)
18 let, Nizozemka, 175cm
Letos prvič za VSFS in name je pustila velik vtis. Čudovita je bila obakrat in od novih deklet sem si gotovo najbolj zapomnila njo. Pa super truper postavo ima! Prvi segment mi je bila wooow!

1 comment:

  1. Tule mi sploh ni treba razmišljat - najljubša mi je Behati..Ker je tako simpatična..Pa njeno vedenje je vedno tako naravno in razigrano :)

    ReplyDelete