Sunday 11 December 2011

Make Me Wanna Die

Jap, to se mi zgodi čisto vsako leto odkar geldam Victoria's secret fashion showe... slišim kak komad, ki ga do sedaj sploh nisem poznala ali sem slišala zanj pa me ni zanimalo, da bi ga poslušala ali mi pač ni bil všeč (najpogosteje prvi razlog). In potem ga slišim na VSFS in mi ne gre iz glave... Včasih je to več komadov, včasih najprej en, potem še kak iz showa... No, letos je tak, ki ga ne morem nehat mrmrat in pet od The Pretty Reckless: Make Me Wanna Die. Gossip Girl ne gledam, vem pa da Taylor Momsen igra notr, največkrat jo vidim v trič tračih, videla sem slike iz nastopov, ampak nisem vedela, da imajo dejansko že plato in vse. Enough, tule je komad.


1 comment:

  1. Tale je tudi meni ful hud komad...pa od njih mi je še eden zelooo všeč, sem si ga tudi mrmrala ves čas. ;) Tale:

    http://www.youtube.com/watch?v=Y7VGOnV2QhU&feature=relmfu

    ReplyDelete