Sunday 4 December 2011

VSFS 2011: 1 time runway girls (part I)

Še dekleta, ki smo jih na VSFS 2011, videli le v enem segmentu. Teh deklet je bilo 15, prvih sedem je tu, v prvem delu.

Najprej dekleta, ki smo videli le v segmentu Passion ali Aquatic Angels (kot vedno od leve proti desni):

* Julia Stegner (segment Passion)
27 let, Nemka, 180cm, od leta 2005 se pojavlja na stezah VS
Po eni stani se mi zdi, da bi kar manjkala, če je ne bi bilo, po drugi strani pa mislim, da je čas za slovo.

* Flavia de Oliveira (segment Passion)
28 let, Brazilka, 175cm, za VS je hodila že 06, 07, 08 in lani
Ona mi zgleda pa tak mladostno pa živahno, da me prav jezi, da smo jo videli le 1x. Ful lušna in dobro energijo ima. I want more!

Anne Vyalitsyna (Aquatic Angels)
25 let, Rusinja, 176cm, od lani hodi s pevcom skupine Maroon 5 (Adamom Levinom), za VS je hodila že leta 2008 in lani
Okej je, ampak ni mi pa spet ne vem kaj, ne bi je ravno pogrešala no. Letos je žarela, ker je imela še Adama ob sebi, kar je bilo lepo videti, ampak vedno bolj mislim, da je bil poljubček že prej zrežiran, zato, ker se mi zdi, da si dlje časa vzame za pozo (kot da čaka?). Huum? Ne vem pa saj je vseeno. Sem pa uspela najti fotko, tudi da ni njega zraven, ampak še vedno v ozadju ;)

Liu Wen (Aquatic Angels)
23 let, Kitajka, 179cm, trenutno rangirana na 6.mestu na strani models.com
Zadnja leta se pojavlja za VS, ampak njo dojemam kot da je zgolj profi - pride, naredi svoje in leti naprej.



Tule pa so se vse pojavile samo v Aquatic Angels:
* Anais Mali 
20 let, Francozinja, 177cm, trenutno rangirana na 48.mestu na strani models.com
Lušna, fajn se je izkazala!

* Constance Jablonski (obe sliki na sredini)
21 let, Francozinja, 180cm, trenutno rangirana na 6.mestu na strani models.com
Lani je prvič hodila za VS pa mi je bila tak tak, letos pa že zaradi outfita waaaw, krasna je!

* Caroline Winberg
26 let, Švedinja, 180cm
Od leta 2005 naprej hodi po pisi za VS, podobno kot Julia ima kar nek 'status' in se vedno dobro odreže.

No comments:

Post a Comment